Opóźnienie „Watch Dogs” ważną wskazówką dla twórców „The Division”
Dyrektor zarządzający studiem Ubisoft Massive twierdzi, że opóźnienie wydawnicze Watch Dogs to ważna ostrzeżenie dla jego ekipy pracującej obecnie nad grą Tom Clancy's The Division.
Dyrektor zarządzający studiem Ubisoft Massive twierdzi, że opóźnienie wydawnicze Watch Dogs to ważna ostrzeżenie dla jego ekipy pracującej obecnie nad grą Tom Clancy's The Division.
W oryginalne premiera Watch Dogs miała się odbyć w listopadzie 2013 roku, ale ze względu na problemy z finalną wersja produktu, została przesunięta na 27 maja 2014 roku. Studio Ubisoft Massive robi wszystko, by taka sytuacja nie miała miejsca z Tom Clancy's The Division. - My jako studio developerskie zdajemy sobie sprawę, że nasz wydawca przez opóźnienie premiery "Watch Dogs" stracił bardzo dużo zysków. Już w dniu kiedy ogłoszono opóźnienie, Ubisoft stracił jakieś 25 procent przewidywanego dochodu - tłumaczy David Polfeldt.
- Wydaje mi się, że mimo wszystko to była dobra decyzja. Sami jesteśmy developerami i zdajemy sobie sprawę, że czasem takie sytuacje mają miejsce. Wiemy jednak też, że teraz ciąży na nas ogromna presja, a wydawca drugi rok z rzędu nie może pozwolić sobie na taką samą sytuację. Musimy znaleźć balans pomiędzy jakością, jaką chcemy osiągnąć, a czasem, który nam pozostał - dodał Polfeldt.
Niedawno prezes Ubisoftu Yves Guillemot potwierdził, że Tom Clancy's The Division pojawi się w sklepach w 2014 roku, ale będzie miało to miejsce pod koniec roku, tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Ubisoft robi wszystko, by gra została wydana zgodnie z planem, bo tylko wtedy uda się zatrzeć złe wrażenie po półrocznym opóźnieniu Watch Dogs. Dlatego też nad grą pracują aż trzy studia: Ubisoft Massive (dawna nazwa Massive Entertainment), Ubisoft Reflections i Ubisoft Red Storm.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat