Paramount ujawnia dlaczego film Paradoks Cloverfield trafił na Netflix
Do sieci trafiły informacje dotyczące transakcji pomiędzy studiem Paramount i platformą streamingową Netflix. Całość dotyczy produkcji Paradoks Cloverfield.
Do sieci trafiły informacje dotyczące transakcji pomiędzy studiem Paramount i platformą streamingową Netflix. Całość dotyczy produkcji Paradoks Cloverfield.
Kiedy cały filmowy świat ekscytował się zwiastunami emitowanymi podczas Super Bowl, Netflix zaskoczył wszystkich i wypuścił film Cloverfield Movie. Wielu zastanawiało się, dlaczego J.J. Abrams zdecydował się na kontynuowanie tej serii filmowej nie w kinach, a właśnie na platformie streamingowej. Jak do tego doszło?
Decyzję o wypuszczeniu tego filmu na najpopularniejszej platformie streamingowej skomentował Andrew Gumpert, dyrektor operacyjny studia Paramount, który przyznał, że osoby blisko związane z produkcją obejrzały ten film i zdecydowały, że nie powinien on być dystrybuowany w tradycyjnej formie. Już wcześniej mówiło się, że umowa z Netflixem była „planem ratunkowym” opracowanym przez Abramsa i studio, którzy dogadali się z szefostwem Netflixa. Według źródeł, Paramount i Abrams w obawie o kiepski wynik filmu w Box Office, sprzedali produkcję Netflixowi za 50 mln dolarów.
Choć film nie cieszy się pozytywnymi opiniami wśród widzów i krytyków, zdaje się, że obie strony osiągnęły swój cel. Paramount nie stracił na dystrybucji kinowej, a Netflix mógł ponownie zaskoczyć i wypuścić kolejną głośną produkcję.
Źródło: heroichollywood.com/ zdjęcie główne: Paramount/Netflix
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1991, kończy 33 lat
ur. 1947, kończy 77 lat
ur. 1955, kończy 69 lat