People Can Fly pracowało nad „Come Midnight”. Projekt jednak skasowano
Było to dawno, jeszcze jak Adrian Chmielarz pracował w studiu, a gra miała być połączeniem "L.A. Noire" i serii "Uncharted".
Było to dawno, jeszcze jak Adrian Chmielarz pracował w studiu, a gra miała być połączeniem "L.A. Noire" i serii "Uncharted".
People Can Fly swojego czasu pracowało nad detektywistyczną grą, która w uproszczeniu miała być połączeniem L.A. Noire i serii "Uncharted" - tak o niej mówi jeden z twórców, Adrian Chmielarz, który obecnie dłubie przy The Vanishing of Ethan Carter. Projekt jednak nie doszedł do skutku. Na pewnym etapie produkcji, ówczesny wydawca - THQ - zdecydował się skasować grę.
Adrian Chmielarz, w rozmowie z polską redakcją Eurogamera, wyjaśnia, że w "Come Midnight" gracz wcielał się w postać detektywa, który rozpoczynał z pozoru normalne śledztwo, ale szybko przekonywał się, że ma do czynienia z nadzwyczajnymi wydarzeniami. Bohater w pewnym momencie miał umrzeć i kontynuować śledztwo zza grobu, komunikując się ze zmarłymi.
Ostatni fragment szczególnie mocno kojarzy się z mającą mieć premierę w czerwcu grą Murdered: Soul Suspect, tutaj również główny bohater prowadzi śledztwo zza grobu, jako duch.
"Come Midnight" zostało skasowane, a miało ukazać się na PS3 oraz Xbox 360. THQ zamkneło projekt, bo jak tłumaczy Adrian Chmielarz, zdecydowano się na wycofanie się firmy z Europy i było to w okresie, kiedy przechodziła ona trudny okres. Jak wiemy, THQ później ogłosiło bankructwo, a jej aktywa poszły pod młotek.
Szkoda, że z "Come Midnight" nic nie wyszło, bo gra, z tego co wynika, mogła być całkiem przyjemną produkcją.
Poniżej kilka szkiców koncepcyjnych ze skasowanego projektu.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat