Polska reklama „Watch Dogs”. Zachęca do kupna?
Polski oddział Ubisoftu opublikował w sieci 30-sekundowy spot promujący grę Watch Dogs, który już niebawem pojawi się w telewizji.
Polski oddział Ubisoftu opublikował w sieci 30-sekundowy spot promujący grę Watch Dogs, który już niebawem pojawi się w telewizji.
Reklama wygląda przyzwoicie, a w szczególności głos lektora. Pokazane sceny nijak mają się do samej gry i nie prezentują graficznej jakości Watch Dogs na PC i PS4. Dla "niedzielnych graczy" czy też rodzin z dziećmi, taki spot może zainteresować. Pytanie tylko, kto o Watch Dogs jeszcze nie słyszał i nagle pod wpływem tej reklamy, 27 maja poleci do sklepu i kupi grę?
Aby było ciekawiej, w reklamie ani razu nie pada nazwa gry, a samo logo Watch Dogs pojawia się tylko przez sekundę. Wydawca chciał bardziej wypromować "edycję vigilante", która dostępna ma być tylko w salonach Empik.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat