Potężna oglądalność „Breaking Bad” podczas emisji wielkiego finału
Finał Breaking Bad w niedzielny wieczór przyciągnął przed telewizory ponad 10 milionów widzów.
Reklama
Reklama
AMC kolejny raz ma powody do dumy. Finałowy odcinek Breaking Bad oglądało 10,3 mln widzów przy bardzo wysokim współczynniku 18-49, który wyniósł 5.3 (6,70 mln). Jest to wynik o 300% wyższy w porównaniu do oglądalności finału poprzedniego, czwartego sezonu, który emitowany był dwa lata temu. Tym samym Breaking Bad nawiązało do sukcesów The Walking Dead, które od dwóch sezonów notuje na AMC podobnie wysoką oglądalność.
Zagraniczne media informują też, że podczas emisji finału na twitterze o Breaking Bad wspomniano ponad 1 milion razy.
Reklama
Reklama
Reklama
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
Sophia Di Martino
ur. 1983, kończy 42 lat
Jonny Lee Miller
ur. 1972, kończy 53 lat
Grzegorz Damięcki
ur. 1967, kończy 58 lat
Shailene Woodley
ur. 1991, kończy 34 lat
Yaya DaCosta
ur. 1982, kończy 43 lat
Reklama
Lekkie TOP 10
Reklama