Potężna oglądalność „Breaking Bad” podczas emisji wielkiego finału
Finał Breaking Bad w niedzielny wieczór przyciągnął przed telewizory ponad 10 milionów widzów.
Reklama


Reklama
AMC kolejny raz ma powody do dumy. Finałowy odcinek Breaking Bad oglądało 10,3 mln widzów przy bardzo wysokim współczynniku 18-49, który wyniósł 5.3 (6,70 mln). Jest to wynik o 300% wyższy w porównaniu do oglądalności finału poprzedniego, czwartego sezonu, który emitowany był dwa lata temu. Tym samym Breaking Bad nawiązało do sukcesów The Walking Dead, które od dwóch sezonów notuje na AMC podobnie wysoką oglądalność.
Zagraniczne media informują też, że podczas emisji finału na twitterze o Breaking Bad wspomniano ponad 1 milion razy.
Reklama

Reklama

Reklama

naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
Carrie-Anne Moss
ur. 1967, kończy 58 lat
Paulina Gałązka
ur. 1989, kończy 36 lat
Laura Haddock
ur. 1985, kończy 40 lat
Kim Cattrall
ur. 1956, kończy 69 lat
Paulina Gałązka
ur. 1989, kończy 36 lat
Reklama

Reklama
