Prezes HBO o strategii platformy Netflix
Prezesi amerykańskich stacji kablówek są zgodni - pomysły platformy Netflix są ciekawe, ale zdecydowanie wolą oni pozostać przy obecnym emitowaniu seriali, czyli po jednym odcinku tygodniowo.
Prezesi amerykańskich stacji kablówek są zgodni - pomysły platformy Netflix są ciekawe, ale zdecydowanie wolą oni pozostać przy obecnym emitowaniu seriali, czyli po jednym odcinku tygodniowo.
Niemal równo miesiąc minął od premiery House of Cards. Silna kampania marketingowa, wysokie recenzje krytyków i bardzo przyjęcie serialu sprawiły, że platforma internetowa Netflix wyrosła na dużego konkurenta dla wszystkich stacji kablowych w USA. Podczas debaty Hollywod Radio and Television Society, która prowadzona była przez Bena Silvermana poruszono temat fenomenu stacji Netflix.
- Bardzo doceniam to, co robi Netflix. Jest to efektowane, ale nie jestem pewny, czy to najlepsza droga, by emocjonalnie zaangażować widzów w serial, który emitujesz. Kiedy oglądasz nowy odcinek w niedzielę wieczorem, na następny dzień, w poniedziałek rano jeszcze go wspominasz, dyskutujesz o nim. Nie będziesz mógł tego robić, gdy oglądasz cały sezon w jeden w jeden wieczór, czy kiedykolwiek indziej. Wtedy jest to prywatne doświadczenie - powiedział prezes stacji HBO - Michael Lombardo.
Szef HBO odrzucił pomysł, by kiedykolwiek serial tej stacji miałby zostać opublikowany tego samego dnia. - "Gra o tron" to serial, na który czekasz w niedzielę. Chcemy by widzowie byli z nami każdego, niedzielnego wieczoru - dodał.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat