Producent odkurzaczy walczy ze stacją ABC
The Hoover Company najwyraźniej niezbyt ucieszyło się z faktu anulowania przez ABC swoich dwóch oper mydlanych - "All My Children" i "One Life to Live". Amerykańska firma, znana przede wszystkim z produkcji odkurzaczy, postanowiła przestać reklamować się na antenie stacji od najbliższego piątku.
The Hoover Company najwyraźniej niezbyt ucieszyło się z faktu anulowania przez ABC swoich dwóch oper mydlanych - "All My Children" i "One Life to Live". Amerykańska firma, znana przede wszystkim z produkcji odkurzaczy, postanowiła przestać reklamować się na antenie stacji od najbliższego piątku.
"Akcje ratunkowe" w stosunku do anulowanych seriali nie są niczym nowym, zazwyczaj mają one jednak formę "pospolitego ruszenia". Niezbyt często zdarza się jednak, aby przewodziła im - tak jak w tym przypadku - jakaś firma. Oprócz zdjęcia reklam z anteny, przedsiębiorstwo prowadzi również kampanię mającą na celu zmianę decyzji ABC.
Brian Kirkendall, odpowiedzialny w Hooverze za marketing, zamieścił na firmowym profilu na Facebooku list-apel, informujący o podjętych krokach. Oprócz "reklamowego embargo" wspomina w nim o założonej specjalnie z tej okazji skrzyce pocztowej ([email protected]), na którą można wysyłać swoje zażalenia i pomysły. Wszystkie one zostaną następnie przekazane "kontaktom w ABC".
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat