„Rise of the Tomb Raider” bez trybów wieloosobowych
Biorąc pod uwagę jak słaby był sieciowy tryb w poprzednim "Tomb Raiderze", decyzja o porzuceniu go w "Rise of the Tomb Raider" to strzał w dziesiątkę.
Biorąc pod uwagę jak słaby był sieciowy tryb w poprzednim "Tomb Raiderze", decyzja o porzuceniu go w "Rise of the Tomb Raider" to strzał w dziesiątkę.
Niektóre gry wymagają sieciowych trybów rozgrywki, a inne powinny być go pozbawione. Właśnie do tych drugich gier zaliczać będziemy tytuł Crystal Dynamics - grę "Rise of the Tomb Raider" - której premiera na konsolach Microsoftu jeszcze w tym roku.
Czytaj także: „Until Dawn”: Psychoza – recenzja
Niewątpliwie wpływ na takę decyzję wydawcy miała spora krytyka fanów sieciowego kodu w poprzedniej części. Multiplayer w "Tomb Raider" był jednym z gorszych, jakie dostępne są w grach wideo.
Z drugiej strony wrzucanie na siłę czegoś, do czego gracze są już zniechęceni mija się z celem. Zamiast tego Crystal Dynamics może dopracować świetnie zapowiadający się tryb dla jednego gracza.
Źródło: thegamescabin.com / fot. Square Enix
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat