„Rise of the Tomb Raider” – nowe informacje
Brian Horton z Crystal Dynamics zabrał głos w sprawie gry "Rise of the Tomb Raider". Czego nowego dowiedzieliśmy się o produkcji z atrakcyjną Larą Croft?
Brian Horton z Crystal Dynamics zabrał głos w sprawie gry "Rise of the Tomb Raider". Czego nowego dowiedzieliśmy się o produkcji z atrakcyjną Larą Croft?
"Rise of the Tomb Raider" w pierwszej kolejności zostanie wydany na konsolach Xbox One i Xbox 360, a później na pozostałych platformach (PC i PS4 oraz starsze PS3). Nowa produkcja Crystal Dynamics będzie też mocno odbiegała os tego, co mogliśmy obserwować w wydanej w 2013 roku grze "Tomb Raider". O różnicach opowiedział Brian Horton, reżyser gry.
Czytaj także: „Zaginięcie Ethana Cartera”: Co stało się w Red Creek Valley? – recenzja [PS4]
Poza warstwą fabularną gry, która jest niesamowita, nie możemy się doczekać, aż podzielimy się z wami tym, czego w "Rise of the Tomb Raider" doświadczycie. Przygotowaliśmy trzykrotnie więcej terenów do eksploatacji, niż to, co ujrzeliście we wcześniejszej odsłonie serii.
Tyle Horton miał do powiedzenie na temat rozmiaru gry. Znacznie ciekawiej prezentują się zagadki, z którymi w nowych przygodach Lary gracze będą musieli się zmierzyć.
Przygotowaliśmy coś, co nazwaliśmy 'A Nested Puzzle Approach'. Jest to wielopłaszczyznowe skonstruowanie mniejszych zagadek, które składają się w jedną większą.
Coś podobnego funkcjonowało z powodzeniem w pierwszych częściach gry, jeszcze wydawanych w połowie lat 90. Wówczas gra w większości polegała na eksploracji i rozwiązywaniu zagadek, a mniej na strzelaniu. Na takie mocne odwrócenie proporcji w "Rise of the Tomb Raider" liczyć nie mamy co, ale i tak twórcy planują nieco urozmaicić rozgrywkę.
Źródło: bleedingcool.com / fot. Microsoft
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat