Samsung dotrzymał słowa. Południowokoreańska korporacja usunęła reklamy ze swoich autorskich aplikacji, dzięki czemu te stały się znacznie czytelniejsze.
Samsung przez lata był krytykowany za to, jak topornie działała jego androidowa nakładka systemowa TouchWiz. Musiały minąć lata, nim korporacji udało się dopracować ją do tego stopnia, aby funkcjonowała w miarę sprawnie, a jej duchowy spadkobierca, One UI, na dobre zerwał z łatką samsungowej toporności.
Niestety nie wszystkie elementy interfejsu w pełni przeszły ten długo wyczekiwany lifting. Nawet po przejściu na One UI autorskie aplikacje korporacji były naszpikowane reklamami. Reklamami, które w końcu udało się usunąć. W sierpniu przedstawiciel Samsunga obwieścił, że firma pracuje nad usunięciem reklam z aplikacji własnych. Wspomniane reklamy mogliśmy znaleźć m.in. w takich programach jak Samsung Health, Themes czy Pay. Korporacja wykorzystywała je, aby promować swoje najnowsze smartfony czy gadżety do noszenia.
Teoretycznie treści reklamowe nawiązywały swoją tematyką do oprogramowania i dobrze wtapiały się w interfejs aplikacji. Jednak wielu użytkowników uważało, że Samsung nie powinien wykorzystywać własnych aplikacji jako darmowej przestrzeni reklamowej.
Korporacja najwyraźniej posłuchała słów krytyki, gdyż banery reklamowe zniknęły z mobilnego oprogramowania Samsunga. Jeśli nadal widzisz je w swoim telefonie, być może należy zaktualizować system operacyjny, aby na dobre się ich pozbyć.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h