Solidna oglądalność „Chasing Life” – nowej produkcji ABC Family
We wtorek do ramówki ABC Family powróciły Słodkie kłamstewka, a zaraz po nich wyemitowano nową produkcję dramatyczną o nazwie Chasing Life.
We wtorek do ramówki ABC Family powróciły Słodkie kłamstewka, a zaraz po nich wyemitowano nową produkcję dramatyczną o nazwie Chasing Life.
Premiera 5. sezonu serialu Słodkie kłamstewka zgromadziła przed telewizorami 2,70 mln widzów, przy współczynniku 1.1 w wieku 18-49. Jest to spadek w porównaniu z widownią oglądająca premierę 4. serii (3,00 mln, 1.3), a także niższa oglądalność niż podczas finału (3,10 mln, 1.3). Wciąż jednak stacja ABC Family pozostaje numerem jeden w amerykańskiej telewizji wśród kobiet w wieku 18-34 i 12-34.
Złożyła się również na to przyzwoita widownia nowego serialu dramatycznego Chasing Life, gromadząca przed telewizorami 1,30 mln widzów (0.5).
Na innych stacjach kablowych zadebiutował szósty sezon serialu USA Network Royal Pains (2,40 mln, 0.6). Jest to spadek aż o 35% w porównaniu z widownią poprzedniej serii.
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1955, kończy 70 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1953, kończy 72 lat
ur. 1970, kończy 55 lat