Z pracy w studiu Sucker Punch zrezygnował główny projektant gry InFamous: Second Son, James Griesemer. Nie wiadomo póki co nic o powodach jego odejścia, ale jak napisał na swoim Twitterze - jest podekscytowany, że gracze sięgną po ich najnowszą grę. Możemy jedynie się domyślać, że prawdopodobnie jego rezygnacja przebiegła w dość pozytywnej atmosferze, a sam Griesemer zachował klasę i nie opowiada o swojej sytuacji. Przed pracą w Sucker Punch, Griesemer pracował przy serii "Halo", gdzie projektował między innymi pojazdy.
Natomiast drugim producentem jest Stig Asmussen, którego możecie znać z God of War 3, gdzie był dyrektorem kreatywnym, a więc pełnił bardzo ważną rolę. Pracował też przy poprzednich częściach trylogii. Prawdopodobnie odejście powiązane jest z usunięciem projektu nowego IP studia nad którym Asmussen sprawował pieczę.
O ile rola odejście Stiga z Santa Monica raczej nie będzie miało wpływu na kolejne gry (gdyż cały jego projekt został skasowany), tak odejście głównego projektanta pierwszego naprawdę mocnego systemsellera konsoli PlayStation 4 nie wygląda już za dobrze. Nie wiadomo, czy będzie miało to jakiś wpływ na kolejne odsłony serii.