Studio Dekogon pokazuje, jak w przyszłości mogą wyglądać gry [Galeria]
Artyści graficzni ze studia Dekogon zaprezentowali potencjał, jaki drzemie w silniku Unreal Engine 4 – ich fotorealistyczne scenografie robią piorunujące wrażenie.
Artyści graficzni ze studia Dekogon zaprezentowali potencjał, jaki drzemie w silniku Unreal Engine 4 – ich fotorealistyczne scenografie robią piorunujące wrażenie.
Debiut konsol nowej generacji to nieunikniony zwiastun przełomu graficznego w branży gier. Choć pecety nieustannie śrubują rekordy wydajności, na szeroko zakrojoną rewolucję można liczyć dopiero w momencie pojawienia się na rynku kolejnych odsłon PlayStation oraz Xboxa. Graficy ze studia Dekogon postanowili popuścić wodze wyobraźni i zaprezentować światu, jak mogłyby wyglądać gry przyszłości, gdyby w pełni wykorzystywały potencjał gamingowych silników graficznych.
Studio wypuściło do sieci dwa krótkie filmy demonstracyjne, które pokazują, w jaki sposób technologia ray tracingu pomaga wierne odtwarzać otaczający nas świat w cyfrowej rzeczywistości. Film z sali gimnastycznej doskonale pokazuje, jak zmienne oświetlenie wpływa na sposób postrzegania przestrzeni w trakcie gry:
Wszystkie projekty wykonano za pośrednictwem silnika Unreal Engine 4 stosowanego m.in. w grach Fortnite, Vampyr czy Hellblade: Senua’s Sacrifice. Prawdopodobnie minie jeszcze wiele lat, nim gry będą w stanie zapewnić tak realistyczną rozgrywkę, ale wdrożenie ray tracingu do konsol nowej generacji przybliży nas do tak pięknych tytułów.
W poniższej galerii prezentujemy kilka najnowszych projektów koncepcyjnych studia wykorzystujących potencjał technologii śledzenia promieni świetlnych:
To tylko część prac koncepcyjnych opracowanych przez artystów Dekogon, więcej prac można znaleźć na stronie z portfolio firmy.
Źródło: TechSpot
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat