Sucker Punch promuje „Second Son” memami
Moda na memy nie przemija i nawet twórcy gier koniec końców jej ulegli. Studio Sucker Punch zdecydowało się promować nowego "inFamousa" właśnie w taki nietypowy sposób.
Moda na memy nie przemija i nawet twórcy gier koniec końców jej ulegli. Studio Sucker Punch zdecydowało się promować nowego "inFamousa" właśnie w taki nietypowy sposób.
Obrazki ze śmiesznymi podpisami robią w Internecie furorę i trzeba przyznać, że niekiedy ich autorom faktycznie udaje się trafić w sedno i autentycznie rozśmieszyć odbiorcę. Niestety w tym przypadku dewelopera inFamous: Second Son trudno mówić o wyszukanym poczuciu humory. Pomysł na promocję z pewnością ciekawy, ale wykonanie pozostawia już sporo do życzenia. A może to ja się starzeję? Oceńcie sami.
[image-browser playlist="584672,584673,584674" suggest=""]
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat