Rynkowy debiut The Last of Us: Part II zbliża się wielkimi krokami. Praktycznie każdego dnia do sieci trafiają nowe materiały z produkcji Naughty Dog.
Niedawno do sieci trafiła reklama telewizyjna gry
The Last of Us: Part II. Wideo było jednak krótkie i w stosunkowo niskiej jakości. Teraz jednak otrzymaliśmy jego pełną i znacznie lepiej wyglądającą wersję. W tym materiale CGI widzimy, jak Ellie walczy z przeciwnościami losu - nie tylko z zarażonymi, ale też innymi ludźmi, którzy stają jej na drodze.
To jednak nie koniec nowych materiałów z wyczekiwanej produkcji studia Naughty Dog. Do sieci trafiła też kolejna część dzienników deweloperskich, tym razem skupiająca się na świecie gry. Ten ma być wyjątkowo nieprzyjazny - nie tylko ze względu na przeciwników, ale też i na jego design. Ma on bowiem sprawiać, że będziemy czuli się niepewnie na każdym kroku, a za każdym rogiem może czaić się zagrożenie. Twórcy zapewniają też, że lokacje będą większe i bardziej otwarte niż w poprzedniczce, na co sami również zwróciliśmy uwagę w naszym tekście z
pierwszymi wrażeniami.
The Last of Us: Part II to kontynuacja świetnie przyjętej gry z 2013 roku. Akcję osadzono 5 lat po wydarzeniach przedstawionych w poprzedniczce. Tym razem gracze wcielą się w znaną z pierwszej części Ellie. Premiera już 19 czerwca, wyłącznie na PlayStation 4.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h