

Firma Naughty Dog ogłosiła, że podjęła decyzję o zakończeniu prac nad swoim projektem, który nieoficjalnie nazwany był The Last of Us Online. Przypomnijmy, że miała być to sieciowa produkcja w tym postapokaliptycznym uniwersum, o której wspominano od dłuższego czasu.
Chociaż informacja wydaje się być zaskakująca, należało się jej spodziewać. Zwłaszcza w kontekście pojawiających się informacji o zmniejszeniu zespołu pracującego nad grą wieloosobową i nieokreślonymi opóźnieniami w procesie jej tworzenia.
Studio uznało, że wizja The Last of Us Online była zbyt ambitna i zrozumiało, że aby zrobić to porządnie, musiałoby wybrać między byciem studiem produkującym doświadczenia dla jednego gracza, a studiem aktualizującym jedną masową grę-usługę przez wiele lat.
Biorąc pod uwagę historię studia Naughty Dog, łatwo zrozumieć, dlaczego dokonano tego wyboru, nawet jeśli ostatecznie jest to smutny sposób na zamknięcie rozdziału Factions i szansy na powrót The Last of Us z komponentem wieloosobowym.
Jako mała pociecha dla fanów, na koniec wpisu na blogu pojawia się zapowiedź, że studio pracuje nad "co najmniej jedną ambitną, zupełnie nową grą dla jednego gracza”.
Źródło: naughtydog.com

