The Last of Us - multiplayer z problemami? Zwolnienia w studiu Naughty Dog
Nad The Last of Us Multiplayer zgromadził się czarne chmury? Projekt miał zostać wstrzymany, a studio Naughty Dog pożegnało się z 25 pracownikami.
Nad The Last of Us Multiplayer zgromadził się czarne chmury? Projekt miał zostać wstrzymany, a studio Naughty Dog pożegnało się z 25 pracownikami.
Zarówno The Last of Us: Part II, jak i Part I, czyli remake pierwszej części, trafiły na rynek bez trybów wieloosobowych. Twórcy zapewniali, że multiplayer powstaje, ale z czasem projekt miał rozrosnąć się do takiego stopnia, że zdecydowano się przekształcić go w duży, samodzielny tytuł. Najwyraźniej jednak podczas prac napotkano istotne problemy, które w konsekwencji mogły przyczynić się do zwolnień w Naughty Dog. Te, jak informuje serwis Kotaku, miały dotknąć około 25 pracowników kontraktowych. Co więcej, mieli oni nie otrzymać odprawy, a także poproszono ich o to, by nie nagłaśniali całej sytuacji.
Kotaku, powołując się na nieujawnione źródło, informuje również, że The Last of Us Multiplayer nie jest jeszcze oficjalnie skasowany, ale projekt mógł zostać wstrzymany. Taka sytuacja ma wynikać przede wszystkim ze względu na kiepski odbiór i negatywną opinię wydaną na jego temat przez pracowników Bungie, autorów między innymi serii Destiny.
Źródło: kotaku.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat