Top Gear: Ogromny spadek oglądalności w 2. odcinku
To nie mogło się udać. Po rozczarowującej premierze 23. sezonu programu motoryzacyjnego Top Gear, 2 odcinek nowej serii przyciągnął przed telewizory znacznie mniej widzów.
To nie mogło się udać. Po rozczarowującej premierze 23. sezonu programu motoryzacyjnego Top Gear, 2 odcinek nowej serii przyciągnął przed telewizory znacznie mniej widzów.
Przypomnijmy - 1. odcinek 23. sezonu programu Top Gear, prowadzonego przez Chrisa Evansa i Matta LeBlanca - obejrzało 4,40 mln widzów. Razem z widownią, która oglądała odcinek przez serwisy VoD, wynik ten zwiększył się do około 6 mln widzów. Epizod był jednak mocno skrytykowany przez fanów programu, a najbardziej dostało się prowadzącemu show - Chrisowi Evansowi. W efekcie można było spodziewać się spadku widowni w kolejnym odcinku. I tak też się stało.
2 odcinek nowego Top Gear zgromadził przed telewizorami zaledwie 2,80 mln widzów, a to oznacza, że 1,5 mln Brytyjczyków najzwyczajniej w świecie odpuściło sobie oglądanie programu. Słabszy wynik Top Gear tłumaczony jest m.in. większą konkurencją na innych kanałach, ale trudno wyobrazić sobie, by program prowadzony przez Jeremy'ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya kiedykolwiek zanotował aż tak duży spadek.
Czytaj także: Twórca Gry o tron o powrocie ważnego bohatera. Jaką rolę odegra?
Nalezy jednak dodać, że nowy odcinek Top Gear był dużo lepszy od poprzedniego. Na Twitterze jest chwalony, a fani piszą zgodnie, że wypadł o wiele lepiej, niż premiera. Na temat odcinka więcej napiszemy w naszej recenzji.
Na koniec porównanie. 1. odcinek Top Gear w 2015 roku oglądało 5,34 mln widzów, a 2. epizod - 5,28 mln. A to oznacza, że Top Gear w ciągu roku stracił blisko 2,5 mln widzów.
Źródło: RadioTimes / Fot. BBC
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat