Tryb Iron Banner w „Destiny” nie działa tak, jak powinien
Bungie znów musi naprawiać Destiny. Tryb, w którym poziom doświadczenia postaci oraz jej umiejętności miały być kluczowe dla gry, nie działa zgodnie z założeniem twórców.
Bungie znów musi naprawiać Destiny. Tryb, w którym poziom doświadczenia postaci oraz jej umiejętności miały być kluczowe dla gry, nie działa zgodnie z założeniem twórców.
Destiny powoli staje się tym, czym jest Battlefield 4, a mianowicie grą pełną wad, które trzeba prędko łatać. Po licznych odkryciach "jaskiń skarbów" i błędów związanych z dostępem do lokacji, które mają pojawić się w dodatkach, teraz przyszedł czas na balans rozgrywki trybie Iron Banner, w którym miał on odgrywać ważną rolę.
Okazuje się, że gracze narzekają na brak zbalansowania rozgrywki w tym trybie PvP. W złożeniu powinno to wyglądać tak, że postać z wysokim poziomem doświadczenia i sporą siłą rażenia oraz pancerzem jest bardziej wytrzymała i śmiercionośna od tej, która ma niski level. W praktyce jest to inaczej - gracze na niskim poziomie rozwoju postaci potrafią jednym strzałem zlikwidować takiego zawodnika.
[video-browser playlist="614719" suggest=""]
Dodatkowym problemem jest fakt, że doświadczenie za grę w Iron Banner otrzymuje tylko zwycięski zespół. Przegrani dostają figę z makiem, dlatego też często przed końcem meczu zawodnicy z teamu przegrywającego opuszczają rozgrywkę, nie ponosząc za to żadnej kary.
Zobacz także: "Destiny" - recenzja gry
Bungie obiecuje, że zajmie się sprawą, i na oficjalnym forum gry już pyta graczy o reakcje na Iron Banner.
Źródło: bungie.net
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat