Tryb Iron Banner w „Destiny” nie działa tak, jak powinien
Bungie znów musi naprawiać Destiny. Tryb, w którym poziom doświadczenia postaci oraz jej umiejętności miały być kluczowe dla gry, nie działa zgodnie z założeniem twórców.
Bungie znów musi naprawiać Destiny. Tryb, w którym poziom doświadczenia postaci oraz jej umiejętności miały być kluczowe dla gry, nie działa zgodnie z założeniem twórców.
Destiny powoli staje się tym, czym jest Battlefield 4, a mianowicie grą pełną wad, które trzeba prędko łatać. Po licznych odkryciach "jaskiń skarbów" i błędów związanych z dostępem do lokacji, które mają pojawić się w dodatkach, teraz przyszedł czas na balans rozgrywki trybie Iron Banner, w którym miał on odgrywać ważną rolę.
Okazuje się, że gracze narzekają na brak zbalansowania rozgrywki w tym trybie PvP. W złożeniu powinno to wyglądać tak, że postać z wysokim poziomem doświadczenia i sporą siłą rażenia oraz pancerzem jest bardziej wytrzymała i śmiercionośna od tej, która ma niski level. W praktyce jest to inaczej - gracze na niskim poziomie rozwoju postaci potrafią jednym strzałem zlikwidować takiego zawodnika.
[video-browser playlist="614719" suggest=""]
Dodatkowym problemem jest fakt, że doświadczenie za grę w Iron Banner otrzymuje tylko zwycięski zespół. Przegrani dostają figę z makiem, dlatego też często przed końcem meczu zawodnicy z teamu przegrywającego opuszczają rozgrywkę, nie ponosząc za to żadnej kary.
Zobacz także: "Destiny" - recenzja gry
Bungie obiecuje, że zajmie się sprawą, i na oficjalnym forum gry już pyta graczy o reakcje na Iron Banner.
Źródło: bungie.net
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat