Twórcy wyjaśniają cel skromnej promocji Wonder Woman. Strategia podobna do Supergirl
W sieci pojawił się nowy spot reklamujący Wonder Woman. Time Warner wyjaśnia, dlaczego nie ma nacisku na większą promocję.
W sieci pojawił się nowy spot reklamujący Wonder Woman. Time Warner wyjaśnia, dlaczego nie ma nacisku na większą promocję.
Choć Wonder Woman należy do jednych z głośniejszych filmów, jakie mają ukazać się w najbliższej przyszłości, nie ma wielkiego nacisku na jego promocję. Twórcy wyjaśniają, iż jest to działanie zamierzone, a strategia promocyjna, jaką obrali względem nowego filmu, ma być podobna do tej zastosowanej przy serialu Supergirl. Jak tłumaczy Kristen O'Hara z Time Warner:
Mieliśmy bardzo skromną kampanię jeśli chodzi o serial Supergirl i potem okazało się, że być może to właśnie to miało wpływ na tak duże zainteresowanie serialem. Poza tym, tego typu promocja bardzo pozytywnie wpłynęła na wzrost liczby fanów kobiecej superbohaterki - skromne materiały promocyjne sprawiły, że zaledwie w jeden tydzień zainteresowanych było nią około 5 milionów ludzi. Myślę więc, że ma to wpływ na znaczne zwiększenie liczby zainteresowanych widzów jeśli chodzi o nadchodzący film.
Czytaj także: Tajemnicze Miasteczko Twin Peaks w nowym klipie promocyjnym serialu
Tymczasem w sieci pojawił się nowy klip wideo i zdjęcie okładki magazynu Entertainment Weekly. Zobaczcie, jak prezentuje się główna bohaterka:
W filmie występują między innymi Gal Gadot, Chris Pine, Connie Nielsen, David Thewlis i Robin Wright.
Premiera 2 czerwca.
Źródło: cbr.com, comicbookmovie.com, comingsoon.net / zdjęcie główne: Warner Bros.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat