Choć Wonder Woman należy do jednych z głośniejszych filmów, jakie mają ukazać się w najbliższej przyszłości, nie ma wielkiego nacisku na jego promocję. Twórcy wyjaśniają, iż jest to działanie zamierzone, a strategia promocyjna, jaką obrali względem nowego filmu, ma być podobna do tej zastosowanej przy serialu Supergirl. Jak tłumaczy Kristen O'Hara z Time Warner:
Mieliśmy bardzo skromną kampanię jeśli chodzi o serial Supergirl i potem okazało się, że być może to właśnie to miało wpływ na tak duże zainteresowanie serialem. Poza tym, tego typu promocja bardzo pozytywnie wpłynęła na wzrost liczby fanów kobiecej superbohaterki - skromne materiały promocyjne sprawiły, że zaledwie w jeden tydzień zainteresowanych było nią około 5 milionów ludzi. Myślę więc, że ma to wpływ na znaczne zwiększenie liczby zainteresowanych widzów jeśli chodzi o nadchodzący film.
Czytaj także: Tajemnicze Miasteczko Twin Peaks w nowym klipie promocyjnym serialu
Tymczasem w sieci pojawił się nowy klip wideo i zdjęcie okładki magazynu Entertainment Weekly. Zobaczcie, jak prezentuje się główna bohaterka:

W filmie występują między innymi Gal Gadot, Chris Pine, Connie Nielsen, David Thewlis i Robin Wright.
Premiera 2 czerwca.
Źródło: cbr.com, comicbookmovie.com, comingsoon.net / zdjęcie główne: Warner Bros.