Tworzenie gier na nowe konsole z każdym rokiem będzie łatwiejsze
Szef Ubisoftu Yves Guillemot zauważa, że ostatni rok dla producentów gier na PlayStation 4 i Xbox One był niezwykle trudny. Z każdym kolejnym miesiącem ma być jednak łatwiej, a przełom nastąpi w przyszłym roku.
Szef Ubisoftu Yves Guillemot zauważa, że ostatni rok dla producentów gier na PlayStation 4 i Xbox One był niezwykle trudny. Z każdym kolejnym miesiącem ma być jednak łatwiej, a przełom nastąpi w przyszłym roku.
Prezes firmy Ubisoft doskonale wie, co mówi. Trzy jego projekty: Watch Dogs, The Crew oraz Tom Clancy's The Division na premierę musiały i nadal muszą czekać dłużej, niż zakładano. - Produkcja gier jest trudniejsza. Mamy dużo rzeczy do zrobienia, bardzo dużo możliwości. Zauważyliśmy to przy produkcji "Watch Dogs". Każdy aspekt gry jest bardziej skomplikowany zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w trybie multiplayer. Więcej rzeczy należy sprawdzić i kontrolować. Wszystko musieliśmy robić sami, bowiem nie ogłosiliśmy testów beta "Watch Dogs". Dlatego też data premiery została opóźniona o pół roku - stwierdził Guillemot.
Szef Ubisoftu zauważa, że każda z firm produkujących gry jest dopiero na początku poznawania nowej generacji. - W przyszłym roku powinno nam pójść łatwiej. Nie wydaje mi się, by każdą grę trzeba było tworzyć tak długo jak "Watch Dogs". Wszystko przez ten przeskok z PlayStation 3 i mnóstwo możliwości, jakie otrzymaliśmy w PlayStation 4. Każdy developer musi nauczyć się tworzyć gry pod nowy sprzęt i to też robimy - dodał Guillemot.
Wydaje się, że prezes Ubisoftu wie, co mówi. Na premierę The Crew musimy poczekać do 11 listopada, a na debiut Tom Clancy's The Division aż do 2015 roku. Opóźnienia nie ominą jedynie Assassin's Creed: Unity.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 45 lat
ur. 1993, kończy 31 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1972, kończy 52 lat