Śródziemie: Cień Wojny z konsekwencjami niepowodzeń w misjach pobocznych
Za błędy w Śródziemie: Cień Wojny trzeba będzie płacić. Twórcy mają ciekawy sposób, który zmusza graczy do intensywnego starania się o przetrwanie w grze.
Monolith Studios postanowiło rozbudować mechanikę gry Middle Earth: Shadow of War do takiego stopnia, że każde niepowodzenie w misji będzie karane. Karą w tym przypadku będzie niezaliczenie zadania i brak możliwości jego ponownego rozegrania. Oczywiście mowa tylko o zadaniach pobocznych - główne misje fabularne będziemy mogli powtarzać.
Czytaj także: Observer – cyberpunkowa wizja Polski w obszernym demo
Czas nieustannie płynie do przodu, świat ewoluuje, martwi goście pozostają martwi. (...) Nigdy nie możesz dwukrotnie odgrywać danej misji. - mówi Michael de Platter, dyrektor kreatywny gry.
Świat gry zapamiętuje poczynania gracza nawet te, które zakończą się śmiercią bohatera. Ma to działać na podobnej zasadzie, z jaką zetknęliśmy się przy okazji Wiedźmina 3. Tam również działania Geralta wpływały na otaczający go świat. W Middle Earth: Shadow of War nie będzie to jednak wykonane z takim rozmachem, jak w polskiej produkcji.
Premiera gry w październiku.
Źródło: gamespot.com / fot. WBIE
naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1987, kończy 38 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1969, kończy 56 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1978, kończy 47 lat
Lekkie TOP 10