Śródziemie: Cień Wojny z konsekwencjami niepowodzeń w misjach pobocznych
Za błędy w Śródziemie: Cień Wojny trzeba będzie płacić. Twórcy mają ciekawy sposób, który zmusza graczy do intensywnego starania się o przetrwanie w grze.
Za błędy w Śródziemie: Cień Wojny trzeba będzie płacić. Twórcy mają ciekawy sposób, który zmusza graczy do intensywnego starania się o przetrwanie w grze.
Monolith Studios postanowiło rozbudować mechanikę gry Middle Earth: Shadow of War do takiego stopnia, że każde niepowodzenie w misji będzie karane. Karą w tym przypadku będzie niezaliczenie zadania i brak możliwości jego ponownego rozegrania. Oczywiście mowa tylko o zadaniach pobocznych - główne misje fabularne będziemy mogli powtarzać.
Czytaj także: Observer – cyberpunkowa wizja Polski w obszernym demo
Czas nieustannie płynie do przodu, świat ewoluuje, martwi goście pozostają martwi. (...) Nigdy nie możesz dwukrotnie odgrywać danej misji. - mówi Michael de Platter, dyrektor kreatywny gry.
Świat gry zapamiętuje poczynania gracza nawet te, które zakończą się śmiercią bohatera. Ma to działać na podobnej zasadzie, z jaką zetknęliśmy się przy okazji Wiedźmina 3. Tam również działania Geralta wpływały na otaczający go świat. W Middle Earth: Shadow of War nie będzie to jednak wykonane z takim rozmachem, jak w polskiej produkcji.
Premiera gry w październiku.
Źródło: gamespot.com / fot. WBIE
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat