fot. CD Projekt
Wilczym śladem to opowieść o ludziach, którzy stworzyli Wiedźmina 3. Losy twórców przeplatają się z reportażem z procesu produkcyjnego, odsłaniającym kulisy powstania scenariusza, świata, postaci czy muzyki.
Na potrzeby książki Zbigniew Jankowski przeprowadził 27 wywiadów, co przełożyło się na blisko 50 godzin rozmów twarzą w twarz z twórcami gry, między innymi reżyserem, projektantami, pisarzami, artystami i programistami.
Akcja książki rozgrywa się w latach 2011-2015, w czasie gdy toczyła się produkcja gry. Od pierwszych spotkań zespołu, przez sukcesy i kryzysy, aż po wielki finał, którym była premiera gry w maju 2015 roku.
Poprzez rekonstrukcję wydarzeń, rozmów i liczne wypowiedzi twórców Wilczym śladem pokazuje sztukę projektowania gier wideo z nieznanej dotąd perspektywy - w formie opowieści, której bohaterami są twórcy Wiedźmina 3.
Na oficjalnej stronie książki ruszyła właśnie przedsprzedaż, w której można m.in. kupić egzemplarz Wilczym stadem z autografem autora, a także poznać więcej szczegółów dotyczących książki.
Wilczym śladem. Historia powstania gry Wiedźmin 3 - opis i okładka książki
Źródło: GamebookOdkryj fascynującą historię o poświęceniu i pogoni za marzeniami. Poznaj kulisy procesu produkcyjnego gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i dowiedz się, jak powstawały zadania, fabuła, świat, postacie oraz muzyka.
Książka opiera się na dwudziestu siedmiu wywiadach i blisko pięćdziesięciu godzinach rozmów twarzą w twarz z autorami gry, między innymi reżyserem, projektantami, pisarzami, artystami i programistami.
Dowiedz się, kim byli twórcy, jak trafili do studia CD Projekt, czym się zajmowali i jakie przeżywali emocje. Dzięki rekonstrukcji wydarzeń i rozmów zanurz się w wartko poprowadzoną opowieść opartą na faktach.
Zbigniew Jankowski - o autorze
Dziennikarz, redaktor, wydawca. O grach wideo zaczął pisać pod koniec lat 90. Był wieloletnim redaktorem naczelnym magazynu internetowego „Załoga G”. Krótko publikował w „Secret Service”. Przez wiele lat był związany z prasą lokalną. Jest założycielem i redaktorem prowadzącym wydawnictwo Gamebook.
Źródło: Gamebook