World of Warcraft: Battle for Azeroth – Blizzard przedstawia nowe rasy
Firma Blizzard Entertainment przedstawia kolejne rasy, które pojawią się w nadchodzącym dodatku. Tym razem poznaliśmy szczegóły na temat krasnoludów z plemienia Dark Iron oraz orków, którzy oparli się pokusie skorzystania z demonicznej magii.
Firma Blizzard Entertainment przedstawia kolejne rasy, które pojawią się w nadchodzącym dodatku. Tym razem poznaliśmy szczegóły na temat krasnoludów z plemienia Dark Iron oraz orków, którzy oparli się pokusie skorzystania z demonicznej magii.

Jedną z największych atrakcji rozszerzenia World of Warcraft: Battle for Azeroth będą tak zwane "sojusznicze rasy". Do tej pory poznaliśmy kilka z nich, ale o niektórych brakowało szczegółów. Firma Blizzard postanowiła to naprawić i udostępniła nowe informacje na temat dwóch ras, w które będzie można wcielić się w nadchodzącym dodatku.
Do grywalnych ras Przymierza trafią krasnoludy z plemienia Dark Iron. Będą mogły one zostać łowcami, magami, mnichami, paladynami, łotrzykami, szamanami, czarnoksiężnikami i wojownikami. Ich rasowe zdolności pozwolą im m.in. na usuwanie negatywnych efektów i zmniejszenie otrzymywanych obrażeń fizycznych. Dodatkowo przedstawiciele tej rasy będą poruszać się szybciej w zamkniętych pomieszczeniach.
Tak prezentują się ich wszystkie umiejętności rasowe:
- Fireblood: Krasnoludy z plemienia Dark iron mogą wzmocnić się i usunąć negatywne efekty, które mają na nich wpływ.
- Dungeon Delver: Czas spędzony pod ziemią sprawił, że krasnoludy Dark Iron poruszają się szybciej w zamkniętych pomieszczeniach.
- Mass Production: Krasnoludy Dark Iron mają zwiększony poziom profesji Blacksmithing i mogą szybciej wytwarzać przedmioty.
- Mole Machine: Te sprzęty do kopania pozwalają krasnoludom na dostawanie się do nowych lokacji.
- Forged in Flames: Krasnoludy Dark Iron otrzymują obniżone obrażenia fizyczne.
Horda wzbogaci się zaś o rasę Mag'har, czyli orków, którzy nie zostali spaczeni demoniczną magią. Mogą zostać łowcami, magami, mnichami, kapłanami, łotrzykami, szamanami i wojownikami. Cechują się oni większą wytrzymałością m.in. na klątwy i trucizny, zaś ich zwierzęcy towarzysze posiadać będą więcej punktów życia.
Ich specjalne umiejętności to:
- Ancestral Call: Orkowie Ma'ghar mogą wzywać moc swoich przodków, by wsparli ich w walce.
- Open Skies: Orkowie Ma'ghar mają zwiększoną prędkość latania.
- Sympathetic Vigor: Zdrowie petów należących do orków Ma'ghar jest zwiększone.
- Savage Blood: Trucizny, choroby i klątwy działają krócej na orków Ma'ghar.
Źródło: news.blizzard.com / fot. Blizzard



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

