World of Warcraft: Battle for Azeroth – Blizzard przedstawia nowe rasy
Firma Blizzard Entertainment przedstawia kolejne rasy, które pojawią się w nadchodzącym dodatku. Tym razem poznaliśmy szczegóły na temat krasnoludów z plemienia Dark Iron oraz orków, którzy oparli się pokusie skorzystania z demonicznej magii.
Firma Blizzard Entertainment przedstawia kolejne rasy, które pojawią się w nadchodzącym dodatku. Tym razem poznaliśmy szczegóły na temat krasnoludów z plemienia Dark Iron oraz orków, którzy oparli się pokusie skorzystania z demonicznej magii.
Jedną z największych atrakcji rozszerzenia World of Warcraft: Battle for Azeroth będą tak zwane "sojusznicze rasy". Do tej pory poznaliśmy kilka z nich, ale o niektórych brakowało szczegółów. Firma Blizzard postanowiła to naprawić i udostępniła nowe informacje na temat dwóch ras, w które będzie można wcielić się w nadchodzącym dodatku.
Do grywalnych ras Przymierza trafią krasnoludy z plemienia Dark Iron. Będą mogły one zostać łowcami, magami, mnichami, paladynami, łotrzykami, szamanami, czarnoksiężnikami i wojownikami. Ich rasowe zdolności pozwolą im m.in. na usuwanie negatywnych efektów i zmniejszenie otrzymywanych obrażeń fizycznych. Dodatkowo przedstawiciele tej rasy będą poruszać się szybciej w zamkniętych pomieszczeniach.
Tak prezentują się ich wszystkie umiejętności rasowe:
- Fireblood: Krasnoludy z plemienia Dark iron mogą wzmocnić się i usunąć negatywne efekty, które mają na nich wpływ.
- Dungeon Delver: Czas spędzony pod ziemią sprawił, że krasnoludy Dark Iron poruszają się szybciej w zamkniętych pomieszczeniach.
- Mass Production: Krasnoludy Dark Iron mają zwiększony poziom profesji Blacksmithing i mogą szybciej wytwarzać przedmioty.
- Mole Machine: Te sprzęty do kopania pozwalają krasnoludom na dostawanie się do nowych lokacji.
- Forged in Flames: Krasnoludy Dark Iron otrzymują obniżone obrażenia fizyczne.
Horda wzbogaci się zaś o rasę Mag'har, czyli orków, którzy nie zostali spaczeni demoniczną magią. Mogą zostać łowcami, magami, mnichami, kapłanami, łotrzykami, szamanami i wojownikami. Cechują się oni większą wytrzymałością m.in. na klątwy i trucizny, zaś ich zwierzęcy towarzysze posiadać będą więcej punktów życia.
Ich specjalne umiejętności to:
- Ancestral Call: Orkowie Ma'ghar mogą wzywać moc swoich przodków, by wsparli ich w walce.
- Open Skies: Orkowie Ma'ghar mają zwiększoną prędkość latania.
- Sympathetic Vigor: Zdrowie petów należących do orków Ma'ghar jest zwiększone.
- Savage Blood: Trucizny, choroby i klątwy działają krócej na orków Ma'ghar.
Źródło: news.blizzard.com / fot. Blizzard
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat