Super Bowl 2015 – najciekawsze reklamy niefilmowe
Finał Super Bowl to najpopularniejszy czas emisji w amerykańskiej telewizji - co roku przed ekranami siada wtedy ponad 100 mln widzów. Różne firmy wydają miliony dolarów, by zaprezentować swoje chwytliwe i kreatywne reklamy.
Finał Super Bowl to najpopularniejszy czas emisji w amerykańskiej telewizji - co roku przed ekranami siada wtedy ponad 100 mln widzów. Różne firmy wydają miliony dolarów, by zaprezentować swoje chwytliwe i kreatywne reklamy.
Nie są jeszcze znane wyniki oglądalności Super Bowl 2015, ale wstępne analizy wykazują, że będzie to najchętniej oglądany program w historii amerykańskiej telewizji. Według oficjalnych danych emisja 30-sekundowego spotu podczas tego wydarzenia kosztuje 4 mln dolarów, dlatego też największe hollywoodzkie studia walczą o to, by przygotować jak najlepsze materiały promocyjne. Spoty te znajdziecie w tekstach powiązanych pod treścią niniejszego artykułu, a tutaj opiszę najciekawsze reklamy niefilmowe, które warto obejrzeć.
Mercedes-Benz w stylu baśniowym
Robert Stromberg, reżyser hitu "Czarownica", w reklamie samochodu odtwarza słynną baśń o wyścigu żółwia i zająca. Efektownie i pomysłowo.
[video-browser playlist="657010" suggest=""]
Walter White w aptece
Oto spot reklamujący firmę ubezpieczeniową Esurance, w której Bryan Cranston powraca do roli Waltera White'a z serialu "Breaking Bad". Sporo nawiązań do serialu.
[video-browser playlist="657955" suggest=""]
Budweiser - koń i szczeniaczek
Od kilku lat tradycją jest seria reklam Budweisera, które mocno chwytają za serce. Oto ciąg dalszy wzruszającej historii konia i szczeniaczka.
[video-browser playlist="657957" suggest=""]
Spot przeciwko przemocy w domu
Nie wszystkie reklamy muszą być zabawne i rozrywkowe. Oto spot, który w mądry sposób zachęca do tego, abyśmy słuchali drugiego człowieka, by nie przegapić problemu. W tle słyszymy prawdziwą rozmowę, w której operator wykazał się spostrzegawczością, a kobieta pomysłowością w przekazywaniu informacji.
[video-browser playlist="657959" suggest=""]
Reklama Snickersa z Maczetą
Spot korzystający z materiałów z kultowego sitcomu "The Brady Bunch", do którego wprowadzono Danny'ego Trejo (w roli Maczety) oraz Steve'a Buscemiego. Ton reklamy jest typowy Snickersa, ale dzięki gościnnym występom ma zupełnie inny wydźwięk.
[video-browser playlist="657961" suggest=""]
Nie zadzieraj z Liamem Neesonem - "Clash of Clans"
A to spot pewnej mobilnej gry, która wyśmienicie bawi się schematem "Uprowadzonej". Mamy tu Liama Neesona, jego charyzmę i parafrazę kultowego cytatu. Efekt przekomiczny!
[video-browser playlist="657963" suggest=""]
Kate Upton gra w grę - "Game of War"
Cóż, ta reklama nie porywa, a Kate Upton gra tak przekonująco, że w porównaniu z nią "Saga Zmierzch" oferuje oscarowe kreacje. Specjalnie dla fanów modelki.
[video-browser playlist="657965" suggest=""]
Niewidzialna Mindy Kaling
Również niegłupia reklama motywująca Amerykanów do dostrzegania drugiego człowieka. Niezły pomysł i dwie gwiazdy w głównych rolach - Mindy Kaling i Matt Damon.
[video-browser playlist="657967" suggest=""]
Horror o padniętej baterii w komórce
Prawdopodobnie pierwszy raz ktoś zobrazował to, co czuje człowiek, gdy nagle w momencie wielkiej potrzeby pada bateria w telefonie komórkowym. Pomysłowe i efektowne.
[video-browser playlist="657969" suggest=""]
Prawdziwy Pac-Man - Bud Light
Spot w kreatywny sposób zapowiada wielką zabawę, jaką zaoferuje ludziom ta marka piwa. Oto jeden szczęśliwiec, który stał się prawdziwym Pac-Manem!
[video-browser playlist="657971" suggest=""]
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1959, kończy 65 lat