Assassin’s Creed: Empire – kolejne informacje o grze
Słabo przyjęte Assassin's Creed: Unity i Assassin's Creed: Syndicate stoją za prawdopodobnym przerwaniem corocznego cyklu wydawniczego serii Ubisoftu. Nowa gra ma zadebiutować w 2017 roku. Poznaliśmy kolejne informacje na jej temat.
Słabo przyjęte Assassin's Creed: Unity i Assassin's Creed: Syndicate stoją za prawdopodobnym przerwaniem corocznego cyklu wydawniczego serii Ubisoftu. Nowa gra ma zadebiutować w 2017 roku. Poznaliśmy kolejne informacje na jej temat.
Assassin's Creed: Empire - tak według plotek, które obiegły świat, ma się nazywać nowa odsłona dorocznego cyklu Ubisoftu, aczkolwiek jak informowaliśmy wcześniej, tytuł ten nie pojawi się w tym roku, a dopiero w kolejnym, a więc w 2017. Oprócz znanych już informacji, o których również wspominaliśmy przy okazji pierwszych plotek o produkcji, pojawiają się nowe, dające szerszy obraz na kolejny tytuł z serii.
Czytaj także: Assassin’s Creed: Syndicate: Londynie, witaj! – recenzja
AC: Empire może dać początek nowej trylogii z nowym bohaterem, który ma być postacią małomówną, a swoim charakterem ma przypominać Altaira.
- Jest niewolnikiem, lub był niewolnikiem. Wygląda i zachowuje się jak Altair, ale ma ciemniejszy kolor skóry. Bohater jest nikim i niewiele mówi. (...) Trwają rozmowy na temat trylogii z tą postacią - zdradza źródło.
W przeszłości mieliśmy już okazję zagrać byłym niewolnikiem. Pamiętacie Adewale z dodatku do Assassin's Creed IV: Black Flag? No właśnie, ta poboczna postać z głównego wątku, otrzymała doskonałe i bardzo brutalne DLC.
Assassin's Creed: Empire będzie grą nastawioną wyłącznie na rozgrywkę w pojedynkę. Multiplayer oraz kooperacja, które były jeszcze dostępne w Assassin's Creed: Unity nie znajdą zastosowania w kolejnej odsłonie cyklu.
W grze pojawi się scouting terenu. Nie wiadomo, czy odkrywanie miejsc wartych zainteresowania będzie odbywało się, jak do tej pory (wysokie obiekty i synchronizacja). Źródło mówi, że scouting ma się odbywać za pomocą orła (skądinąd symbolu serii). Prawdopodobnie zwierzę będzie można kontrolować, a latając nad danym terenem wypatrywać i nanosić na mapę miejsca interesujące. W tym elemencie mają znaleźć się mechanizmy, które Ubisoft zastosował w Far Cry: Primal oraz Wild, gdzie również gracze częściowo przejmują kontrolę lub współpracują ze zwierzętami.
Pod względem mechaniki AC: Empire będzie czymś zupełnie nowym, stworzonym od podstaw.
- Wszystko tworzone jest od podstaw. Nie ma odtwórczości. Jedyne, co może być odtwórcze, to animacja, ale nawet ta zmieniła się ona bardzo mocno. - podaje źródło.
Gra ma być olbrzymich rozmiarów, trzykrotnie większa od tego, co oferował AC: Black Flag. W dodatku, cały świat ma być różnorodny, a przemieszczanie się między kolejnymi jego regionami odbywać ma się bez użycia ekranów ładowania.
Jest też wzmianka o Grecji, która ma być miejscem akcji kolejnej po Assassin's Creed: Empire, części gry.
- Oryginalnie Grecja była jedną z lokacji gry, ale ostatecznie zdecydowano się na jej wycięcie z tytułu. Miało to związek z rozmiarem gry.
Rozgrywkę będziemy prowadzili nie tylko na otwartych przestrzeniach, ale również wewnątrz budynków. Już w Assassin's Creed: Unity mieliśmy tego przedsmak, którą niemalże kompletnie zaniechano w kolejnej, wydanej w ubiegłym roku, części cyklu. W AC: Empire ma to być bardziej wyeksponowane i wykorzystywane.
Trzeba przyznać, że nowe chociaż niepotwierdzone informacje, dotyczące kolejnej odsłony popularnego cyklu Ubisoftu, sprawiają, że marka może odzyskać blask i chwałę, którą straciła przez wieloletnie powielanie schematów i brak znaczących zmian w serii.
Dla osób zmęczonych dotychczasową formułą Assassin's Creed, nowa pozycja, może być świeżym startem, z jedną z najciekawszych franczyz w grach wideo.
Źródło: 4chan.org / fot. whatculture.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1957, kończy 67 lat
ur. 1952, kończy 72 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1974, kończy 50 lat