Cyberpunk 2077 – błędy nie przeszkadzają w sprzedaży. Koszty produkcji i marketingu już się zwróciły
Cyberpunk 2077 nie wszystkim przypadł do gustu, ale jedno jest pewne: twórcy nie mają powodów do narzekań na sprzedaż. Ta jest więcej niż zadowalająca.
Cyberpunk 2077 nie wszystkim przypadł do gustu, ale jedno jest pewne: twórcy nie mają powodów do narzekań na sprzedaż. Ta jest więcej niż zadowalająca.
Po długim oczekiwaniu Cyberpunk 2077 trafił wreszcie na rynek i spotkał się z bardzo pozytywnymi ocenami ze strony krytyków i… niezbyt dobrym przyjęciem społeczności, która głośno krytykuje liczne błędy oraz stan techniczny na konsolach. Okazuje się jednak, że problemy te nie przeszkadzają w sprzedaży i dzieło CD Projekt RED już teraz może pochwalić się rewelacyjnymi wynikami.
11 grudnia firma CD Projekt opublikowała raport, w którym poinformowano, że koszty produkcji oraz marketingu gry zwróciły się już pierwszego dnia. Wystarczyły do tego same wpływy z zamówień przedpremierowych. Przypominamy, że wcześniej przekazano, że w przedprzedaży po grę sięgnęło aż 8 milionów osób.
Serwis Gamesindustry.biz donosi zaś, że w Wielkiej Brytanii Cyberpunk 2077 znalazł się na szczycie listy najlepiej sprzedających się produkcji ostatniego tygodnia i jest drugą największą premierą roku na tym rynku, ustępując miejsca jedynie kolejnej odsłonie piłkarskiej serii od EA, czyli grze FIFA 21. Warto jednak zaznaczyć, że zestawienie to obejmuje wyłącznie egzemplarze fizyczne sprzedawane na terenie UK.
Źródło: dualshockers.com, gamesindustry.biz,
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1960, kończy 64 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1967, kończy 57 lat