Cyberpunk 2077 postawi na immersję i realistyczne zachowanie NPCów
Cyberpunk 2077 ma być grą, w której rzeczywiście poczujemy się częścią wielkiego, żyjącego świata. Pomogą w tym dopracowane i realistyczne reakcje napotykanych przez nas postaci.
Cyberpunk 2077 ma być grą, w której rzeczywiście poczujemy się częścią wielkiego, żyjącego świata. Pomogą w tym dopracowane i realistyczne reakcje napotykanych przez nas postaci.
Chociaż Cyberpunk 2077 będzie grą zupełnie inną od The Witcher 3: Wild Hunt, to porównania obu tych produkcji były nieuniknione. W ostatnim numerze PC Gamer Magazine pojawiły się wypowiedzi Macieja Pietrasa ze studia CD Projekt RED, który ujawnił kilka ciekawych informacji na temat nadchodzącej gry, zdradzając jednocześnie, co odróżni nową produkcję od poprzedniczki.
Jak ujawnia Pietras, deweloperom zależało na tym, aby rozgrywka była możliwie jak najbardziej immersyjna, bardziej niż w poprzedniej grze studia. Jednym z celów twórców było stworzenie jak najbardziej płynnych przejść pomiędzy fabularnymi scenkami przerywnikowymi i dialogami, a faktyczną rozgrywką. Jako przykład Pietras podał tutaj sytuacje, w których gracze odwracają się i patrzą na coś w trakcie rozmowy z NPC (bohaterami niezależnymi, nie kontrolowanymi przez gracza) - nasi rozmówcy mają zauważyć takie zachowanie.
Dopracowana ma być także mimika. Twarze napotykanych przez nas postaci mają wyrażać odpowiednie emocje - jako przykład Pietras podaje ulicznych sprzedawców jedzenia, których mimika i mowa ciała mają wyrażać entuzjazm.
Data premiery Cyberpunk 2077 nadal nie jest znana.
Źródło: comicbook.com / fot. CD Projekt RED
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat