Ciekawe informacje podały portale społecznościowe Netflixa. Okazuje się, że serwis podliczył wybory dokonywane przez widzów.
Minęło już trochę czasu od premiery interaktywnego filmu
Black Mirror. Fani zdążyli już na pewno obejrzeć historię młodego projektanta gier w różnych wariantach. Zostały nawet stworzone wykresy pokazujące wszystkie możliwe ścieżki. Teraz jednak pojawiły się oficjalne dane od Netflixa i dotyczą one wyborów dokonywanych przez użytkowników.
Okazuje się, że serwis ma wgląd w nasze wybory i może w ten sposób zmierzyć procentowy wynik użytkowników, którzy dokonywali konkretnej decyzji. Jedną z danych ujawnionych przez streamingowego giganta jest stosunek wyborów odnośnie pracy Stefana. Aż 73% oglądających zdecydowało się na przyjęcie oferty Tuckersoft. Jest także informacja odnośnie ścieżki, gdzie Stefan jedzie pociągiem ze swoją mamą. Była to najmniej oglądana przez widzów droga. Nie jest to jednak zaskakujące, bo prowadzi do niej najtrudniejsza sieć wyborów.
Jest to bardzo ciekawa informacja, która stwarza duże pole do popisu dla badaczy ludzkich zachowań. Netflix nie ujawnił informacji o decyzjach dotyczących np. uśmiercenia głównego bohatera. To byłoby z pewnością dużo ciekawsze.
Film dostępny w ofercie Netflixa.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h