

Diablo 4 zadebiutowało na rynku na początku czerwca i nie tylko zebrało bardzo wysokie oceny w branżowych mediach, ale też okazało się wielkim hitem sprzedażowym. Poinformowano, że jest to najlepiej sprzedająca się gra firmy Blizzard w historii (zarówno na konsolach, jak i PC), a konkurencja była spora, bo dostarczyli oni na rynek tak popularne tytuły, jak World of Warcraft, Overwatch czy wcześniejsze odsłony serii Diablo. Dodatkowo ujawniono, że w ciągu zaledwie czterech dni, od rozpoczęcia wczesnego dostępu, gracze spędzili z tą produkcją 93 miliony godzin, a więc... ponad 10000 lat.
Oczywiście premiera w przypadku gry, takie jak Diablo IV, to dopiero początek. Twórcy mają jednak ambitne plany na rozwój i zamierzają wprowadzać do gry nową zawartość sezonową, a także pracują nad co najmniej dwoma dużymi, fabularnymi rozszerzeniami.
Diablo 4 - grywalne klasy
Źródło: informacja prasowa

