

Ostatni odcinek serialu Downton Abbey, który ostatecznie zakończył całą produkcję obejrzało 6,90 mln Brytyjczyków, co jest stosunkowo przeciętnym wynikiem. Zagraniczne media zauważają, że był to najsłabszy wynik odcinka świątecznego od 2009 roku. Warto jednocześnie dodać, że w święta brytyjska ramówka wypełniona jest wieloma specjalnymi programami i walka o widza trwa w najlepsze.
Czytaj także: Ali Liebert dołącza do Legends of Tomorrow
Wygląda na to, że ostatni odcinek produkcji może zaliczyć solidny wzrost widowni, dzięki DVR. W końcu średnia widownia Downton Abbey podczas finałowego sezonu wyniosła 10,40 mln widzów.
Specjalny odcinek serialu Doctor Who, który wyemitowano nieco wcześniej, bo o 17:15 czasu brytyjskiego, zgromadził przed telewizorami 5,80 mln widzów.
Źródło: Deadline / Fot. ITV

