Dragon Age: Straż Zasłony z kilkoma poziomami trudności. Grę dostosujemy do swoich umiejętności
Na łamach Game Informer pojawił się wpis, z którego dowiedzieliśmy się więcej na temat poziomów trudności w nadchodzącej grze Dragon Age: Straż Zasłony.
Na łamach Game Informer pojawił się wpis, z którego dowiedzieliśmy się więcej na temat poziomów trudności w nadchodzącej grze Dragon Age: Straż Zasłony.
BioWare nie pójdzie śladem wytyczonym przez From Software i w swojej nadchodzącej produkcji, Dragon Age: Straż Zasłony, zaoferuje kilka poziomów trudności, dzięki którym rozgrywkę będzie można dostosować do swoich potrzeb czy umiejętności. Gracze będą mieli możliwość skorzystania z kilku ustawień: Storyteller ma być przeznaczone dla osób, które nie chcą przejmować się walką i zamiast tego wolą skupiać się na historii, Adventurer to domyślna opcja stawiająca na zbalansowany gameplay, a Nightmare to najwyższy i najbardziej wymagający z poziomów.
Co istotne, poziom trudności będzie można zmienić w dowolnym momencie, choć z jednym wyjątkiem. Nightmare ma być opcją "na stałe" - jeśli zdecydujemy się na grę w ten sposób i uznamy, że jest zbyt trudno, to do przejścia na Adventurer czy Storyteller konieczne będzie rozpoczęcie zabawy od nowa.
Dodatkowo BioWare zadbało o jeszcze jedno ustawienie o nazwie Unbound. Dzięki niemu będziemy mogli dostosować różnego rodzaju opcje, takie jak pomoc w celowaniu czy nawet automatyczne celowanie. Umożliwi to też na przykład łatwiejsze parowanie ataków, a nawet na modyfikowanie obrażeń otrzymywanych i zadawanych przez wrogów.
Dragon Age: Straż Zasłony zadebiutuje jesienią tego roku na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S.
Źródło: gameinformer.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1953, kończy 71 lat
ur. 1934, kończy 90 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1988, kończy 36 lat