Duch renesansu, cybertechnologie i produkcja filmowa
Już 11 i 12 kwietnia na mury krakowskiej AGH będą wypełnią się czołowymi postaciami biznesu, twórcami efektów specjalnych, gier komputerowych oraz nowych technologii.

Już 11 i 12 kwietnia na mury krakowskiej AGH będą wypełnią się czołowymi postaciami biznesu, twórcami efektów specjalnych, gier komputerowych oraz nowych technologii.

Konferencja ArtBuzz, o niej właśnie mowa, to otwarte szkolenia, której główną ideą jest przedstawienie uczestnikom niesamowitych efektów, jakie można osiągnąć działając na styku nowych technologii i sztuki. Prelegenci z Polski i zagranicy dzielić się będą wiedzą i doświadczeniami, jakie zdobyli pracując przy projektach takich, jak "Essential Killing", gra „Wiedźmin”, czy analiza systemów informatycznych pod kątem rozwiązań biznesowych.
Wśród nich znajdą się m. in:
Stefan Cordioli – włoski protoplastyk, rzeźbiący maski, postacie i potwory;
Krzysztof Parzych - analityk biznesowy, członek zarzadu IIBA;
Piotr Żygadło - wiceprezes Artifex Mundi, największego polskiego studia developerskiego
zajmującego się tworzeniem gier casual.
Inicjatywa powstaje przy zaangażowaniu Alwernia Studios – wytwórni filmowej założonej przez twórcę radia RMF, Stanisława Tyczyńskiego, zaliczaną w poczet najbardziej obiecujących studiów filmowych. ArtBuzz jest unikalną okazją by spotkać się twarzą w twarz z ludźmi, których poznajemy zwykle jedynie przez pryzmat efektów ich pracy – na ekranie srebrnym, lub tym z podpiętą klawiaturą. Konferencja ma charakter otwarty, uczestnictwo jest całkowicie bezpłatne.
Trzecia edycja konferencji uderza z potrójną siłą. Zainteresowani zgłębią tajniki wirtualnego aktorstwa i animacji zwierząt, poznają techniki internetowego marketingu, rozwiną burzliwy temat miejsca praw autorskich w świecie informacji. Będą mogli także spróbować swoich sił w konkursach.
Pula nagród zawiera cenne nagrody m. in. tablety Wacom Intuos 5 oraz Bamboo. Zapisy na szkolenia uruchomione zostaną pod koniec marca. Najbardziej utalentowani uczestnicy także będą mogli zaprezentować swoje odkrycia i rozwiązania techniczne. Twórcy najbardziej fascynujących prezentacji otrzymają nagrody: www.ArtBuzz.edu.pl/blog/artbuzz-technology
Pełny program dostępny jest na stronie: www.ArtBuzz.edu.pl
Najświeższe informacje oraz informacje o konkursach publikowane będą na: www.facebook.com/ArtBuzz
Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś
Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
[image-browser playlist="603977" suggest=""]
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, Ul. Reymonta 7, Kraków.
Termin:
11.03.2012r. (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
12.03.2012r. (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.
Organizatorzy:
Koło Naukowe MediaFrame AGH
Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
Akademia Górniczo-Hutnicza
Program:
Dzień 1
09:00 - 10:00 Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie ? - Krzysztof Parzych
10:30 - 11:30 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? - Paweł Opydo
14:30 - 15:30 Spark CE - Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej - Piotr Żygadło
16:00 - 17:15 How dead is dead? Cykl życia technologii - Michał Czaicki, Wojciech Ptak
17:45 - 18:45 - Marcin Kordowski
19:15 - 20:15 The liberty to collaborate (EN) - Lennart Regebro
Dzień 2
09:00 - 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya - Mariusz Korczak
10:30 - 11:30 Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa. - Michał Fojcik
12:00 - 13:00 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) - Glen Castino
14:30 - 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa -
Adrian Perdjon
19:30 - 21:00 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych. - Stefan
Cordioli
[image-browser playlist="603978" suggest=""]
Nieco historii
Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, miała miejsce 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16, 17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne - Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono 60-90 minutowe wykłady, po których uczestnicy mieli możliwość zadania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzane były liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł .
Niezwykle ciekawe prelekcje i wielkość inicjatywy przyciągały ogromną ilość chętnych uczestników.
Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat naszej inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.
Źródło: informacja prasowa



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1952, kończy 73 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1986, kończy 39 lat
ur. 1963, kończy 62 lat

