Nowy Ghost Recon z istotną zmianą? Ubisoft ma szykować technologiczny powrót do korzeni
Jak na razie na temat kolejnej odsłony serii Ghost Recon nie wiemy niemal nic, ale pojawił się jeden ciekawy przeciek. Wynika z niego, że w nadchodzącej grze Ubisoft nie będzie korzystał z silnika Anvil ani Snowdrop.
Jak na razie na temat kolejnej odsłony serii Ghost Recon nie wiemy niemal nic, ale pojawił się jeden ciekawy przeciek. Wynika z niego, że w nadchodzącej grze Ubisoft nie będzie korzystał z silnika Anvil ani Snowdrop.

Tom Henderson, dziennikarz serwisu Insider-Gaming, w najnowszym odcinku podcastu Insider Gaming Weekly ujawnił ciekawą informację na temat jednej z serii Ubisoftu – Tom Clancy's Ghost Recon. Z jego słów wynika, że w nadchodzącej grze twórcy mieli zrezygnować z własnych silników graficznych, Anvil i Snowdrop, na rzecz innego narzędzia.
Nowa odsłona Ghost Recon ma — według Hendersona — powstawać na Unreal Engine 5. Można to uznać za swoisty powrót do korzeni, ponieważ wcześniejsze wersje tego silnika były wykorzystywane m.in. w wydanym w 2004 roku Ghost Recon 2 (UE2), a także w takich produkcjach jak EndWar i Rainbow Six Vegas (UE3).
Plotki na temat nowej odsłony Ghost Recon pojawiają się w sieci już od jakiegoś czasu, choć nadal nie doczekaliśmy się żadnych konkretów ze strony Ubisoftu.




naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1986, kończy 39 lat
ur. 1941, kończy 84 lat
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1958, kończy 67 lat

