

Zbliża się Chiński Nowy Rok, który wypada na 10 lutego. Z tej okazji Warner Bros. wypuścił kolejny plakat Godzilla i Kong: Nowe imperium, tym razem skierowany na chiński rynek. Wytwórni zależy, aby widzowie na tamtejszym rynku nie pominęli zbliżającej się premiery, która przypada na 28 marca i jak informuje nowy plakat, będzie do obejrzenia również w salach IMAX.
Poprzednia część serii, czyli Godzilla vs. Kong zarobiła w Chinach 188,7 mln dolarów. Z kolei Godzilla II: Król potworów przyniósł na tym rynku 135,4 mln dolarów. Warner Bros. spodziewa się równie dużych wyników w przypadku nowej odsłony, promując ją na nowym plakacie, który zobaczycie w galerii poniżej.
Godzilla i Kong: Nowe imperium - nowy plakat
Godzilla i Kong: Nowe imperium - opis fabuły
Historia rozgrywa się po epickim pojedynku Godzilli i Konga. Tym razem potężny Kong i nieustraszony Godzilla muszą się zmierzyć z gigantycznym zagrożeniem pojawiającym się z wnętrza naszego świata. Ono zagraża egzystencji Tytanów oraz ludzi.
W opisie czytamy, że film ma pogłębić historie potworów, ich genezy oraz tajemnic Wyspy Czaszki. Do tego mamy odkryć prawdę o mitycznej bitwie, która miała wpływ na powstanie Tytanów i powiązanie ich z ludzkością.
Godzilla i Kong - premiera 29 marca 2024 roku w kinach. Niedawno premiera została przyspieszona z 12 kwietnia na tę aktualną datę.
Źródło: comicbook.com

