

Emitowany w niedzielne poranki o godzinie 9:30 Teleranek oglądało ledwie 240 tys. widzów (udział w rynku wynoszący 3%). To średnia z 14 odcinków, które wyemitowano od marca do czerwca 2016 roku. W czasie emisji TVP przegrywała ze wszystkimi konkurencyjnymi stacjami.
Teleranek kierowany był przede wszystkim do młodej widowni, czyli do dzieci w wieku od 4 do 12 lat. W tym przedziale wiekowym program oglądało jednak tylko 14 tys. osób (ledwie 1,8% udziału w rynku).
Czytaj także: Telewizja NBC ujawnia daty premier w sezonie 2016/17
W niedzielę o 9:30 liderem pasma w polskiej telewizji był TVN (program Dzień Dobry TVN, średnio 1,1 mln widzów), 2. miejsce zajmował Polsat (seriale animowane), a na 3. miejscu znalazła się telewizyjna Dwójka.
Jak podaje portal WirtualneMedia.pl, w tej chwili nie wiemy, czy Teleranek powróci w jesiennej ramówce TVP. Prace nad jej kształtem cały czas trwają.
Źródło: WirtualneMedia.pl / Fot. TVP

