Netflix
Król tygrysów stał się sporym hitem Netflixa. Według szacunków Nielsena miniserial dokumentalny platformy obejrzało 34,3 mln unikalnych widzów w ciągu pierwszych dziesięciu dni (20-29 marca). Jest to wynik lepszy od choćby 2. sezonu flagowego serialu Netflixa, Stranger Things, który w tym samym czasie od premiery uzyskał wynik 31,2 mln unikalnych widzów. Miniserial wystartował słabo, ponieważ pierwszego dnia, gdy trafił do biblioteki platformy, zgromadził średnio 280 tysięcy widzów w USA i 741 tysięcy na świecie. Jednak w kolejnych dniach te liczby bardzo szybko rosły.
Dla przypomnienia serial, który robi światową furorę opowiada o podziemnym świecie hodowców tygrysów, wśród których można spotkać naprawdę ekscentryczne do granic możliwości postacie. Jedną z nich jest Joe Exotic, właściciela jednego z zoo, szalony miłośnik broni i obiekt zainteresowania autorów internetowych memów.
Źródło: variety.com