"Outlander" nie stracił widzów mimo tak długiej przerwy w emisji. W sobotę o 21:00 przed telewizorami zasiadło 1,22 mln osób, aby obejrzeć pierwszy odcinek sezonu 1B, co jest 69% wzrostem w porównaniu z premierą z zeszłego lata (721 tys.).
Widownia z całego weekendu to natomiast 2.4 mln osób, czyli na poziomie dwudniowych osiągów pierwszych 8 odcinków. Średnia tygodniowa oglądalność epizodów emitowanych latem wynosiła natomiast 5.1 mln i wiele wskazuje na to, że "Outlander" nie zejdzie poniżej tego pułapu.
Najnowszy odcinek był również bardzo popularny w sobotę na Facebooku i Twitterze.
Czytaj także: Eliza Dushku z rolą w 4. sezonie „Banshee”
Stacja Starz wyemituje jeszcze 7 odsłon w 1. sezonie, a 2. seria została już dawno zamówiona i zadebiutuje latem. W Polsce serial znajdziecie na AXN White.
Źródło: deadline.com / zdjęcie: materiały prasowe