

Wonder Woman 1984 od pewnego czasu można oglądać w HBO Max i wybranych amerykańskich kinach, tymczasem w rozmowie z Colliderem reżyserka Patty Jenkins potwierdziła, że zacznie pracować nad Wonder Woman 3, Star Wars: Rogue Squadron i filmem o Kleopatrze, gdy tylko skończy z kampanią promocyjną i wywiadami związanymi z drugim filmem o Dianie Prince. Praca będzie podzielona, nie skupi się wyłącznie na jednym projekcie w danym czasie. Jenkins wyjaśniła, że praca nad kilkoma filmami wynika z tego, że każdy z nich wymaga więcej, niż "jednego roku działań", a ona uczy się balansu, czyli odpowiedniego, opartego o równowagę działania w zakresie pracy reżyserskiej.
Następnie Jenkins odpowiedziała na pytanie o stopień zaawansowania prac nad Rogue Squadron:
Nie ujawniła jednak, kto jest bezpośrednio odpowiedzialny za scenariusz filmu. Powiedziała, że chce, by ta osoba sama to ogłosiła, poczeka więc na odpowiedni moment.
Kolejnym z tematów, które zostały poruszone w rozmowie z reżyserką, były filmy MCU. Jenkins zdradziła, że za jedną z najlepszych odsłon w historii uniwersum uważa film Thor: Ragnarok (Taika Waititi).
Warto dodać, że Jenkins była bliska wyreżyserowania jednego z filmów o Thorze - Thor: Mroczny świat. Odmówiła jednak, bo miała wrażenie, że z przedstawionego jej scenariusza ciężko byłoby stworzyć dobry film, a bała się być obwiniana za porażkę. To była dobra decyzja - Mroczny świat to jeden z najgorzej ocenianych filmów Marvela. Taika Waititi "ożywił" postać syna Odyna i nadał kolejnemu filmowi o Thorze unikalnego charakteru. Teraz oczekujemy czwartej odsłony, za którą również odpowiada twórca Jojo Rabbit: - Thor: miłość i grom.
Jenkins została też zapytana o wersję reżyserską filmu WW84 - czy coś takiego w ogóle istnieje? Odpowiedź brzmi: nie. Istnieje tylko jedna pełna scena, która została wycięta z wersji kinowej. Reżyserka powiedziała:
W sieci pojawiły się też kadry, na których możemy zobaczyć Kristen Wiig jako antagonistkę - Cheetah. Wielu fanów jest rozczarowanych efektem, czyli rozmazanym CGI i ukrywaniem tej postaci w cieniu - podczas ostatecznego pojedynku jej wizerunek zawodzi. Ci z Was, którzy chcieliby się jej przyjrzeć, znajdą zdjęcia poniżej:
Co zaś się tyczy najbardziej kontrowersyjnego wątku w filmie? W dużym skrócie, Diana doprowadza do zbliżenia fizycznego z ciałem mężczyzny, które przejął Steve Trevor - nie interesując się czymś takim, jak... zgoda owego ubezwłasnowolnionego człowieka. Jest to scena bardzo problematyczna, którą ciężko postrzegać inaczej, niż negatywnie. Jeden z fanów broni tego rozwiązania, zwracając uwagę w twitterowym wpisie, że Jenkins bawi się tropem body-swap; jego zdaniem filmy takie jak Duży z Tomem Hanksem robiły już coś podobnego i nikt nie miał z tym problemu. Jenkins odpisała na to: "Hahaha. Dokładnie!", co właściwie tłumaczy, jak sama postrzega tę decyzję fabularną.

