Disney i Lucasfilm rozpoczęły promocję w drugim największym rynku filmowym na świecie od wydarzenia na Wielkim Murze. "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" nie ma jeszcze daty premiery w Chinach.
Disney i Lucasfilm zdecydowali się rozpocząć promocję filmu "Star Wars: The Force Awakens" w Chinach od głośnego wydarzenia na Wielkim Murze, na którym zjawiły się tysiące fanów Gwiezdnej Sagi.
Najpierw na schodach do wieży strażniczej na Wielkim Murze ustawiono w formacji 500 fanów przebranych za szturmowców. Rozdano setki czerwonych i niebieskich mieczy świetlnych oraz innych gadżetów. Także przygotowano z rozmachem pokazanie chińskiego tytułu "Przebudzenia Mocy". Widzicie to na ostatnim zdjęciu z Wielkim Murem, gdzie przy wieżach są poszczególne słowa tytułu po chińsku.
Przypomnijmy, że Lucasfilm i Disney muszą robić pełną rozmachu promocję w Chinach, bo jest to drugi największy rynek na świecie, gdzie hollywoodzkie superprodukcje często osiągają większe wpływy niż w USA. Do tego ich wysiłki są zwiększone, gdyż Chiny dopiero otwierają się na Sagę. Dopiero niedawno filmy zostały po raz pierwszy wyświetlone w tamtejszych kinach.
Czytaj także: Analiza ostatecznego zwiastuna filmu "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy"
Disney i Lucasfilm podpisali także umowę z popularną chińską platformą Tencent, które zaoferuje dostęp do wszystkich sześciu filmach w VOD. Stworzyli oni także podstronę z informacjami, materiałami dodatkowych i sklepem z gadżetami dla chińskich fanów.
[video-browser playlist="755427" suggest=""]