Spider-Man 2 na PS5 tylko z ray-tracingiem. Grafika wgniecie nas w fotel?
W Marvel's Spider-Man 2 nie będziecie musieli wybierać pomiędzy wyższą płynnością zabawy i rozgrywką z ray-tracingiem.
W Marvel's Spider-Man 2 nie będziecie musieli wybierać pomiędzy wyższą płynnością zabawy i rozgrywką z ray-tracingiem.
Poznaliśmy tryby wyświetlania obrazu, jakie dostępne będą w Marvel's Spider-Man 2. Ujawnił je Mike Fitzgerald z Insomniac Games, który na temat nadchodzącego tytułu rozmawiał z przedstawicielami serwisu IGN. Studio postanowiło iść ścieżką wytyczoną przed laty w przypadku Marvel's Spider-Man i zaoferować graczom kilka dostępnych opcji. Co ciekawe jednak, tym razem w każdej z nich uświadczymy efekty ray-tracingu.
Fitzgerald stwierdził, że zależało im na tym, by wszyscy odbiorcy (niezależnie od tego czy preferują rozdzielczość, czy też płynność zabawy) mogli zobaczyć grę w pełnej krasie i dlatego zadbali o to, by w każdym z dostępnych trybów zastosować RT.
Marvel's Spider-Man 2 zaoferuje graczom trzy tryby wyświetlania obrazu:
- rozdzielczość 4K w 30 FPS + ray tracing;
- rozdzielczość 4K w 40 FPS (dla osób z telewizorami obsługującymi 120Hz z VRR) + ray tracing;
- dynamiczne 4K w 60 FPS + ray tracing.
Spider-Man 2 zadebiutuje na konsolach PlayStation 5 już 20 października. Wtedy też przekonamy się czy dzieło deweloperów z Insomniac Games rzeczywiście okaże się jednym z najpiękniejszych tytułów dostępnych na urządzeniach Sony.
Źródło: IGN.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat