Spider-Man 2 na PS5 tylko z ray-tracingiem. Grafika wgniecie nas w fotel?
W Marvel's Spider-Man 2 nie będziecie musieli wybierać pomiędzy wyższą płynnością zabawy i rozgrywką z ray-tracingiem.
W Marvel's Spider-Man 2 nie będziecie musieli wybierać pomiędzy wyższą płynnością zabawy i rozgrywką z ray-tracingiem.
Poznaliśmy tryby wyświetlania obrazu, jakie dostępne będą w Marvel's Spider-Man 2. Ujawnił je Mike Fitzgerald z Insomniac Games, który na temat nadchodzącego tytułu rozmawiał z przedstawicielami serwisu IGN. Studio postanowiło iść ścieżką wytyczoną przed laty w przypadku Marvel's Spider-Man i zaoferować graczom kilka dostępnych opcji. Co ciekawe jednak, tym razem w każdej z nich uświadczymy efekty ray-tracingu.
Fitzgerald stwierdził, że zależało im na tym, by wszyscy odbiorcy (niezależnie od tego czy preferują rozdzielczość, czy też płynność zabawy) mogli zobaczyć grę w pełnej krasie i dlatego zadbali o to, by w każdym z dostępnych trybów zastosować RT.
Marvel's Spider-Man 2 zaoferuje graczom trzy tryby wyświetlania obrazu:
- rozdzielczość 4K w 30 FPS + ray tracing;
- rozdzielczość 4K w 40 FPS (dla osób z telewizorami obsługującymi 120Hz z VRR) + ray tracing;
- dynamiczne 4K w 60 FPS + ray tracing.
Spider-Man 2 zadebiutuje na konsolach PlayStation 5 już 20 października. Wtedy też przekonamy się czy dzieło deweloperów z Insomniac Games rzeczywiście okaże się jednym z najpiękniejszych tytułów dostępnych na urządzeniach Sony.
Źródło: IGN.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1996, kończy 28 lat
ur. 1983, kończy 41 lat
ur. 1948, kończy 76 lat
ur. 1937, kończy 87 lat
ur. 1982, kończy 42 lat