Sportowe gry EA Sports na nowym silniku graficznym
W mediach pojawiają się nieoficjalne informacje, że Electronic Arts kończy swoją prace z silnikiem Ignite. Od 2016 roku (edycje 2017) gry sportowe tworzone będą na innym silniku graficznym.
W mediach pojawiają się nieoficjalne informacje, że Electronic Arts kończy swoją prace z silnikiem Ignite. Od 2016 roku (edycje 2017) gry sportowe tworzone będą na innym silniku graficznym.
EA Sports zdecydowało, że czas najwyższy pożegnać się z silnikiem Ignite, który stworzono specjalnie z myślą o grach sportowych wydawcy. Pierwsze tytuły, które ukazały się na tym silniku miały swoją premierę wraz z obecną generacją konsol. Jednak Ignite ograniczał twórców, przez co coraz mniej rozpoznawalne były różnice w jakości kolejnych dorocznych sportowych cykli wydawcy. Czas na zmiany.
Czytaj także: Jack Gyllenghal gwiazdą w filmowej adaptacji gry The Division
Podjęto decyzję, że FIFA 17, NHL 17 i każda inna sportowa gra spod szyldu "Elektroników" będzie tworzona na doskonale nam znanym, aczkolwiek zmodyfikowanym pod gry sportowe, silniku Frostbite od DICE.
Frostbite napędzie wiele serii wydawanych przez Electronic Arts. Zaczęło się od cyklu Battlefield 1, a teraz jego możliwości oglądamy w niemal każdej produkcji EA. Chociażby w tym miesiącu Electronic Arts wyda grę Mirror's Edge Catalyst, którą również stworzono na tym silniku.
Źródło: gameinformer.com / fot. EA Sport
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat