 
 fot. DC/Screen Rant
                                            
                            fot. DC/Screen Rant
                        
                                    W weekend miał miejsce Tokyo Comic-Con – konwent popkulturowy, na którym studia filmowe zazwyczaj promują swoje nadchodzące tytuły. To właśnie tutaj oficjalnie rozpoczęła się promocja Supermana w reżyserii Jamesa Gunna. Na wydarzeniu zauważono kartonowy stojak reklamowy z teaserowym plakatem nadchodzącej hollywoodzkiej superprodukcji.
Superman – teaserowy plakat
Teaserowy plakat przedstawia logo Supermana, co przypomina sposób rozpoczęcia promocji filmu Człowiek ze stali. Poniżej znajdziecie linki do grafik porównawczych:
Wskazuje to, że promocja powinna wykraczać poza działania samego Jamesa Gunna, który jak dotąd opublikował w mediach społecznościowych jedynie dwa oficjalne zdjęcia.
Premiera zwiastuna Supermana planowana jest na grudzień, jednak dokładna data pozostaje nieznana. James Gunn i Peter Safran dążą do tego, by zwiastun był dopracowany i skutecznie budował świadomość franczyzy wśród potencjalnych widzów – pierwsze wrażenie jest bowiem kluczowe.
Superman - premiera w kinach w 2025 roku.
Źródło: comicbookmovie.com
 
 
    
 
 
                         
         
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            