fot. materiały prasowe
Jak donosi Variety, opierając się na swoich źródłach z kręgów Univesala, zwiastun filmu Szybcy i wściekli 10 zanotował 290 mln wyświetleń w 72 godzin od premiery zapowiedzi. Mieli ono osobny spot na Super Bowl 2023, a trailer zadebiutował kilka dni wcześniej.
Na bazie statystyk widzimy, że najwięcej wyświetleń wygenerowano na Instagramie, bo aż 30% ogólnego wyniku. Potem jest TikTok (25%), Facebook (22%) i dopiero YouTube z wynikiem 18%. Najmniej wyszło na Twitterze (6%).
Szybcy i wściekli 10 - premiera w maju 2023 roku w kinach.
Flash - wynik zwiastuna
Natomiast firma analityczna RelishMix sprawdziła, jakie zainteresowanie zwiastunami z Super Bowl 2023 było w mediach społecznościowych. Tutaj wygrali Strażnicy Galaktyki 3 z wynikiem 134,1 mln wyświetleń. Głośno komentowany Flash osiągnął tylko 97,4 mln. Natomiast spot Szybkich i wściekłych 10 miał 94,1 mln wyświetleń.
Flash pojawi się w czerwcu, a Strażnicy Galaktyki 3 mają zaplanowaną premierę na maj 2023 roku tylko w kinach na całym świecie.
Źródło: deadline.com / variety.com