„The Affair” z bardzo niską widownią [Aktualizacja]
Amerykańska telewizja postanowiła wstrzymać się z podawaniem dokładnych wyników oglądalności nowego serialu pt. The Affair.
Amerykańska telewizja postanowiła wstrzymać się z podawaniem dokładnych wyników oglądalności nowego serialu pt. The Affair.
The Affair zadebiutowało w ramówce Showtime w ostatnią niedzielę i zgromadziło przed telewizorami zaledwie 0,51 mln widzów, przy bardzo niskim współczynniku 18-49 0.1. Stacja Showtime podjęła decyzję, że oficjalną informację prasową o tym, jak widzowie przyjęli The Affair poda dopiero w najbliższych dniach, gdy opublikowane zostaną wyniki z emisji przez nagrywarki DVR.
Czytaj także: "Arrow" - Brandon Routh zdradza tajemnice Raya Palmera
Podobnie do tematu od jakiegoś czasu podchodzi stacja FX, która zrezygnowała z komentowania wyników tylko pierwszej telewizyjnej emisji. Zdając sobie sprawę z tego, że oglądalność dzięki DVR wzrasta o około 70%, dokładne rezultaty podawane są kilka dni później.
Warto też pamiętać, że pilotowy odcinek The Affair dostępny był tydzień przed premierą na platformie Showtime On Demand i Showtime Anytime, gdzie produkcja notowała popularność zbliżoną do pilotów takich seriali jak Penny Dreadful, Masters of Sex i Ray Donovan.
[Aktualizacja] W oficjalnej informacji prasowej stacja Showtime poinformowała, że łączna widownia pilotowego odcinka The Affair wyniosła w niedzielę 2,50 mln widzów. Na wynik ten złożyła się oglądalność w telewizji, jak i przez internet. Stacja zauważa, że The Affair zanotował najwyższy wzrost oglądalności po 3 dniach od emisji dzięki DVR, biorąc pod uwagę wszystkie seriale, jakie kiedykolwiek debiutowały na Showtime.
Źródło: Deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat