Kontrowersje wokół The Last of Us: Part II nie wpłynęły negatywnie na sprzedaż gry. Nowa produkcja Naughty Dog cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
The Last of Us: Part II zadebiutowało na rynku w otoczce kontrowersji. Głośno było o problemach w procesie produkcji, w którym deweloperzy zmagali się z intensywnym crunchem, później zaś pojawiły się spore przecieki z istotnymi dla fabuły scenami. Mimo tego gra sprzedaje się naprawdę świetnie. Wedle danych NPD Group jest to druga największa premiera Sony w Stanach Zjednoczonych w historii (pierwsze miejsce w dalszym ciągu należy do
Marvel’s Spider-Man) i jednocześnie najlepszy debiut tego roku (uwzględniając sprzedaż w pierwszym miesiącu od premiery). A konkurencja była całkiem spora, bo w ostatnich miesiącach na rynek trafiło przecież m.in. wyczekiwane od kilku lat
Final Fantasy 7 Remake czy niezwykle popularne
Animal Crossing: New Horizons.
Jeśli jednak chodzi o ogólną sprzedaż, to w tym roku produkcję Naughty Dog wyprzedzają
Call of Duty: Modern Warfare i
Animal Crossing: New Horizons. Warto jednak zaznaczyć, że oba te tytuły wyszły znacznie wcześniej – odpowiednio w październiku 2019 i marcu tego roku.
The Last of Us: Part II dostępne jest wyłącznie na konsoli PlayStation 4. Więcej na temat tej produkcji możecie dowiedzieć się z naszej recenzji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h