

Ekipa odpowiedzialna za The Outer Worlds poinformowała, że niedawne informacje na temat braku graficznych usprawnień na konsoli PlayStation 4 Pro nie są dokładne. Teraz sprostowano je i wytłumaczono, że wersje na Xbox One X i mocniejszej konsoli Sony będą wspierać wyższą rozdzielczość. Nie ma jednak nic za darmo.
W kwestii The Outer Worlds nie chodzi o dodatkowe pieniądze, ale o miejsce na dysku. Usprawnienia graficzne i poprawki zajmą bowiem więcej miejsca, niż zajmuje sama gra - przynajmniej w wydaniu na Xbox One. Posiadacze tej platformy będą musieli pobrać premierową łatkę o rozmiarze 38 GB, podczas gdy sama gra zajmuje 36,7 GB. Nieco mniej do pobrania będzie na konsoli Sony, bo tylko 18 GB danych w aktualizacji.
The Outer Worlds zadebiutuje 25 października na PC, PS4 i Xbox One, a w dniu premiery trafi też do oferty komputerowego i konsolowego Xbox Game Pass.
Źródło: forums.obsidian.net / fot. Microsoft

