fot. Twitter @VancityReynolds
Podczas emisji finałowego odcinka The Walking Dead w amerykańskiej stacji AMC nie zabrakło bloków reklamowych. Choć widzowie zawsze narzekali na ich długość oraz częstość ich wyświetlania to tym razem czekała na nich przyjemna niespodzianka.
Z okazji ostatniego odcinka stworzono specjalnie nowe reklamy z motywem The Walking Dead, w których pojawiły się przemienione w zombie postacie znane z serialu: Milton Mamet (Dallas Roberts), Andrea Harrison (Laurie Holden), Rodney (Joe Ando-Hirsh) i Gareth (Andrew West). Inicjatywa wskrzeszenia tych czterech bohaterów w reklamach Autodesk, Deloitte, DoorDash, MNTN i Ring była koordynowana przez Maximum Effort Ryana Reynoldsa i Content Room AMC Networks.
Zobaczcie poniżej pełną humoru kompilację reklam powiązaną z The Walking Dead.
The Walking Deadvertising
Ryan Reynolds wypowiedział się na temat pomysłu na te reklamy:
Partnerzy tej produkcji twierdzą, że wszystkie pięć reklam zostało nakręconych w ciągu dwóch dni w dwóch kluczowych lokalizacjach, a Maximum Effort zajęło się produkcją w porozumieniu z Content Room.
Źródło: deadline.com