Timothée Chalamet jako syn Edwarda Nożycorękiego. Fantastyczna reklama z Super Bowl
Super Bowl słynie z okolicznościowych spotów reklamowych w gwiazdorskiej obsadzie. W jednym z nich wystąpili Timothée Chalamet i Winona Ryder.
Super Bowl słynie z okolicznościowych spotów reklamowych w gwiazdorskiej obsadzie. W jednym z nich wystąpili Timothée Chalamet i Winona Ryder.
Jeden z reklamowych spotów z Super Bowl zrobił prawdziwą fuforę. Wystąpił w nim Timothée Chalamet, który wcielił się w Edgara, syna kultowego Edwarda Nożycorękiego, tytułowego bohatera filmu z 1990 roku z Johnnym Deppem w roli głównej. Matkę Edgara zagrała Winona Ryder, powracając do swojej roli Kim Boggs. Spot jest reklamą Cadillaca LYRIQ.
Przypomnijmy, że emisja 30-sekundowego klipu na Super Bowl kosztuje 5,5 miliona dolarów - wszystko za sprawą ogromnej oglądalności widowiska. Sam Chalamet stwierdził, że w dzieciństwie uwielbiał film Tima Burtona i możliwość wcielenia się w swoistą inkarnację Nożycorękiego była dla niego spełnieniem marzeń.
Klip obejrzycie poniżej:
Edward Nożycoręki opowiada o delikatnym chłopaku-cyborgu, który zamiast dłoni ma nożyce i nagle zostaje pozbawiony opieki swojego twórcy. Młodzieniec żyje samotnie w swoim odciętym od świata zamku, aż do czasu, gdy natrętna akwizytorka firmy Avon nie zabiera go do swojego domu. Wkrótce Edward zaczyna przystosowywać się do życia w małomiasteczkowej społeczności i zakochuje się w Kim Boggs, nastolatce. Mieszkańcy miasteczka uprzedzają się do niego coraz bardziej, ze względu na jego niebezpieczne dla innych upośledzenie.
Źródło: Cadillac
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat