

Premierowy sezon serialu Władca pierścieni: Pierścienie Władzy już za nami. W chwili obecnej w sieci trwają szeroko zakrojone dyskusje na temat pierwszej odsłony serii Amazona, a krytycy i obrońcy ekranowej opowieści starli się w kwestii jej oceny. Wygląda jednak na to, że z całej historii zadowoleni są włodarze firmy producenckiej, o czym mogą zaświadczać słowa prezes Amazon Studios, Jennifer Salke. W jej ocenie Pierścienie Władzy nie tylko zaspokoiły oczekiwania widzów, ale i przyczyniły się do poprawy odbioru treści udostępnianych w platformie Prime Video.
Salke w nawiązaniu do serialu mówi więc o efekcie halo, definiowanym w psychologii jako tendencja do przypisywania pozytywnych cech osobie, marce czy firmie na podstawie również pozytywnego pierwszego wrażenia; innymi słowy - rzekomy dobry odbiór serialowego Władcy Pierścieni miał się przełożyć na lepsze niż dotychczas oceny biblioteki serwisu Prime Video i postrzeganej całościowo firmy Amazon. Jak przekonuje decydentka:
Salke nie zgadza się z opiniami, że w związku z tak gigantycznym budżetem na serialu miałaby ciążyć olbrzymia presja:
Dajcie nam w komentarzach znać, co sądzicie o słowach prezes Amazon Studios.
Pierścienie Władzy - ranking ulubionych postaci
Zobacz także:
Źródło: Deadline

